Livrarea episodului 9: un interviu cu Dan Oshinsky pe BuzzFeed, The New Yorker și e-mail în jurnalism

Publicat: 2019-08-16

În acest episod din Delivering, gazda Jason Rodriguez discută cu Dan Oshinsky, fostul director de buletine informative la The New Yorker și Buzzfeed și actualul proprietar al Not a Newsletter și Inbox Collective. Dan și Jason cercetează rolul e-mailului în jurnalism, cum să verifice ideile de buletine informative, ce ar trebui să nu mai facă profesioniștii din e-mail și să accepte Google Docs.

Livrarea vă este adusă de Litmus.

Litmus este singura platformă care vă ajută să trimiteți e-mailuri cu încredere, de fiecare dată. Peste 600.000 de profesioniști în marketing folosesc instrumentele Litmus pentru a construi, testa și analiza mai rapid campanii de e-mail mai bune.

Accesați litmus.com pentru a începe versiunea de încercare gratuită de 7 zile a Litmus și pentru a începe să trimiteți e-mailuri mai bune astăzi.

Asigurați-vă că vă abonați la Delivering pe iTunes sau Spotify pentru a asculta episoadele viitoare și a vă alătura conversației pe Twitter folosind hashtag-ul #DeliveringPodcast.

Transcrierea episodului

[00:00:00.870] – Jason
Bun venit la Delivering, un podcast despre industria e-mailului. Livrarea vă este oferită de Litmus, soluția folosită de peste 600.000 de profesioniști în e-mail pentru a construi, testa și analiza mai rapid campanii de e-mail mai bune. Astăzi mi se alătură Dan Oshinsky. El este directorul de buletine informative la The New Yorker. El este creatorul uneia dintre resursele mele preferate din toate timpurile, NotaNewsletter.com. Și tocmai discutam înainte de a înregistra că, dacă ne întoarcem, el a fost unul dintre primii vorbitori la prima conferință Litmus — The Email Design Conference — până în 2013. Așa că bine ai venit la podcast, Dan. .

[00:00:34.320] – Dan
Mulțumesc că m-ai primit. Apreciez atât de mult și 2013. Este posibil să fi fost 2013?

[00:00:40.130] – Jason
Da. E sălbatic să te gândești. A fost primul micuț prost din Boston. A fost o experiență minunată. Îmi amintesc că vorbeai puțin despre lansarea buletinelor informative BuzzFeed, dacă nu mă înșel, și îmi amintesc că erau pisici implicate și tot felul de lucruri interesante.

[00:00:54.980] – Dan
Duminică tocmai lansăm buletinul informativ „This Week in Cats” pe care îmi amintesc că l-am prezentat la Londra despre asta și mulțimea mi-a luat în cap, mulțimea a luat-o razna. Sunt sigur că răspunsul real a fost mai cald, dar în mintea mea îmi amintesc că am plecat și m-am gândit că așa trebuie să simți să fii Mick Jagger.

[00:01:13.540] – Jason
Așa că vreau să vorbesc puțin despre istoria ta, pentru că nu provin neapărat dintr-un fundal de e-mail. Se pare că vii din jurnalism. Știu că ai făcut-o, pe vremuri, Rocky Mountain News. Ai avut propriul tău proiect, a fost Stry.us? Și de acolo te-ai alăturat cu BuzzFeed. Acum sunteți buletinele informative ale directorului The New Yorker, așa că parcurgeți-mi istoria dvs. și cum ați ajuns în spațiul de marketing prin e-mail.

[00:01:45.150] – Dan
Deci a fost foarte întâmplător. Am fost la școala de jurnalism de la Universitatea din Missouri și motivul pentru care merg la școala J a fost să îmi dau seama cum aș putea să învăț abilitățile și apoi să vin la redacții care încercau să treacă la era digitală și să le susțin în asta. misiunea de a-i ajuta să treacă prin aceste tipuri de transformări. Trebuiau să se adapteze cu adevărat la internet.

[00:02:09.270] – Dan
Și de-a lungul anilor în care am fost, când am lucrat la Rocky, am fost acolo doar o vară, am fost corespondentul lor. Unul dintre corespondenții lor la Beijing la Jocurile Olimpice din 2008 făcea blogging. Îmi amintesc că mi-au spus despre potențialul de acolo. Ei au spus: „Începem să avem niște reporteri pe chestia asta numită Twitter. Este interesant că nu suntem cu adevărat siguri ce este. Poate că există o posibilitate acolo.” Și după facultate am lucrat la un post de televiziune din San Antonio. Am făcut câteva reportaje în Biloxi, Mississippi, la aniversarea uraganului Katrina și aniversarea a cinci ani. Acesta a devenit Stry.us, care a fost acest tip lung de proiect de raportare care a fost susținut de Universitatea din Missouri și mai târziu am avut niște reporteri în Springfield, Missouri.

[00:02:53.610] – Dan
Și undeva pe acolo a fost când am lansat un buletin informativ pentru a sprijini Stry.us, care a funcționat foarte bine. Oamenilor par să le placă, a fost o modalitate bună de a transmite povești. Am strâns toate aceste instrumente și aplicații și lucruri care au fost utile reporterilor și am decis. Poate ar trebui să ieșim și să lansăm un fel de produs care să ne ajute să ajungem la o audiență și să îi ajutăm pe reporteri să găsească niște instrumente și să ne gândim bine, să începem un buletin informativ. Așa că l-am numit Tools for Reporters și încă se află pe ToolsForReporters.com. Unii absolvenți Mizzou cu patru ani mai tineri decât mine au luat torța și au alergat cu adevărat cu ea.

[00:03:26.850] – Dan
Și s-a descurcat incredibil de bine și a crescut un public și oamenii au răspuns bine la asta. Mie mi-a plăcut de e-mail. Ideea ar construi de fapt o relație. Oamenii scriau cu ideile lor lucruri la care lucrau. A fost un mod atât de frumos de a începe să construim o comunitate mică. Și apoi, BuzzFeed a apărut. Asta a fost la sfârșitul anului 2012. BuzzFeed a crescut cu adevărat începând cu 2012 în această mică putere de pe web. Creștea o tonă, creștea de la lună la lună într-un mod foarte rapid și începea să împingă știri serioase și raportări lungi.

[00:04:04.320] – Dan
Așa că am întins mâna doar să salut. Eram foarte curios, studenții cu care am lucrat la Mizzou au iubit BuzzFeed. Și nu știam prea multe despre asta, sincer, în 2012. Dar am contactat pentru că eram curios de ce acest site care făcea videoclipuri cu pisici a fost dintr-o dată foarte entuziasmat de știri și a reușit cu adevărat cu echipa lor și s-au întors la mine și au spus, știi, hai să încercăm să găsim o oportunitate. Așa că am început să mă gândesc la povestea BuzzFeed. Jonah Peretti, care este fondatorul BuzzFeed, cu aproximativ 20 de ani în urmă a avut acest tip uimitor de experiment viral în care a trimis un e-mail despre Nike și pantofi fabricați în ateliere care au devenit virali și au câștigat foarte mult pe vremea când e-mailurile în lanț erau un lucru. care ar mai putea exista.

[00:04:46.410] – Dan
Și BuzzFeed a fost construit în jurul acestei idei de a spune povești pe care oamenii le-ar împărtăși. Și m-am întors la Buzzfeed și am spus că e-mailul este într-adevăr sursa originală de partajare. Am avut un oarecare succes la Stry.us cu buletine informative. Tools for Reporters mergea foarte bine ca buletin informativ. Cred că ar putea exista o oportunitate pentru noi să construim ceva aici. Și pe deasupra, celălalt lucru din 2012 a fost că nu ne putem baza neapărat pe canale precum Facebook sau Google ca să fie surse consistente de trafic și audiență și asta este publicul lor.

[00:05:19.350] – Dan
Este, știi, ei scriu regulile și dacă schimbă regulile dacă decid că nu ne plac într-o zi, nu ne mai facem afaceri, iar e-mailul ne oferă oportunitatea de a construi cu adevărat relații pe termen lung. Și erau în asta. Așa că am venit la bord și știți că povestea mea cu BuzzFeed a fost prima mea zi la birou. Știu că CTO m-a adus la birou și mi-a spus: „Știi ce ar trebui să faci?” I-am răspuns: „Știți că speram cu adevărat că îmi veți spune!”

[00:05:47.370] – Dan
BuzzFeed avea o mână de buletine informative automate care nu erau bune și nu le puteai citi pe un dispozitiv mobil. Și au fost construite în jurul unui fel de ciudat, erau doar e-mailuri RSS. Așa că am dărâmat totul și am început din nou. Și, de-a lungul a cinci ani, am creat o echipă, a crescut o echipă și e-mail-ul într-una dintre cele mai mari surse de trafic de recomandare la BuzzFeed. A fost o sursă incredibil de importantă pentru noi, am lansat zeci de buletine informative și produse automatizate. Am ajuns să lansăm e-mailuri în șase limbi diferite, iar e-mailul a devenit o forță cu adevărat puternică în companie.

[00:06:24.450] – Dan
Și apoi, The New Yorker a venit să sune înapoi în 2017. La New Yorker, e-mailul a fost, încă este, una dintre cele mai mari surse de trafic de recomandare. Modul numărul unu în care luăm cititorii ocazionali ai The New Yorker și îi transformăm în abonați plătitori, o sursă uriașă de venituri digitale în ceea ce privește veniturile din reclame. Și The New Yorker a spus că știi, acest lucru care este numărul unu în toate aceste categorii diferite, probabil că ar trebui să avem pe cineva care să conducă asta, responsabil de asta. Așa am ajuns la The New Yorker.

[00:06:54.880] – Jason
Deci, să revenim puțin la BuzzFeed. Simt că e o poveste atât de interesantă. Deci ești prima persoană dedicată e-mailurilor acolo. După patru sau cinci ani petrecuți acolo, cum arăta structura echipei când ați plecat?

[00:07:09.900] – Dan
Așa că, când am început, am fost doar eu, împreună cu echipa noastră de produse și date, să încerc să îmi dau seama cum ar arăta e-mailurile după ce am construit structura și șabloanele și un fel de bază pe care să lucrăm. Am ajuns să mă mut și să stau cu echipa editorială, dar a existat întotdeauna un fel de parteneriat între noi și produse și date, care a fost cu adevărat important în ceea ce privește echipa mea. Până la sfârșit, am fost cinci dintre noi care am lucrat pe e-mail. E-mailul a fost cu adevărat centralizat în cadrul echipei mele. Unii dintre oamenii din echipa mea trimiteau e-mailuri, lucrau la e-mail, lucrau cu alte echipe la strategia de e-mail și apoi aveam întotdeauna parteneri pe partea de produse și date pentru a sprijini misiunea.

[00:07:45.450] – Dan
De-a lungul anilor, în special într-o operațiune editorială, am constatat că nu trebuie să-i ai doar pe cei din partea editării să se gândească la strategie, la fel de lucruri cu fața spre exterior cu e-mailurile, cum arată e-mailurile cum sunt , ce fel de conținut promovăm, care ar trebui să fie strategia noastră de e-mail în ceea ce privește tipurile de buletine informative pe care le avem, dar și concentrați-vă pe partea de produse și date pentru a vă asigura că măsurați e-mailurile în mod corect. Tu pui întrebările potrivite. Construiți instrumentele potrivite pentru a vă crește listele de e-mail și pentru a profita la maximum de e-mail.

[00:08:14.430] – Dan
Acest parteneriat este atât de important. Deci, până la sfârșit, a fost un fel de echipă de bază, aproximativ cinci dintre noi. Dar apoi au existat literalmente zeci de oameni în jurul companiei care tocmai s-au implicat și care făceau parte din orbita noastră.

[00:08:25.890] – Jason
Așa că ați menționat că echipa de date este deosebit de importantă. Aveți o strategie stabilită sau ceva atunci când a fost vorba de testarea ideilor de buletine informative sau de experimentare în cadrul buletinelor informative? Cum ați procedat să testați lucrurile?

[00:08:39.370] – Dan
Este o întrebare foarte bună. Deci ceva ce am învățat de la primul meu șef de la BuzzFeed, o persoană incredibilă care este încă acolo, Dao Nguyen, și Dao m-au învățat atât de multe despre testare. Dao, cred, este unul dintre cei mai deștepți oameni din media și din culise, dar cei dintre noi care lucrăm cu ea în BuzzFeed știm că ea știe totul când vine vorba de testare. Așa că Dao este cineva care ne-a încurajat cu adevărat să ne gândim la cum să testăm feluri mici. Așa că, de exemplu, dacă am avea un buletin informativ zilnic, să spunem, sau dacă buletinul informativ zilnic iese la o sută de mii de oameni.

[00:09:18.090] – Dan
Testam un nou tip de concept. Nu am face doar un 50/50 direct. Ceea ce am face este, am spune noi, să lăsăm deoparte aproximativ 20 la sută din audiență. Le-am cam mutat într-un fel separat de segment. Și apoi, pe parcursul următoarelor două săptămâni, luna următoare, indiferent de cât de mare a fost lista, haideți să testăm acești oameni și să fim sinceri cu ei cu privire la ceea ce testăm. Dar încercăm să ne asigurăm că solicităm feedback, astfel încât să primim acest tip de feedback anecdotic pe lângă date și să folosim toate acestea pentru a decide cu adevărat ce funcționează și ce nu.

[00:09:48.330] – Dan
Modul în care mă gândesc acum este: dacă ești un restaurant și testezi, dacă ești Burger King și testezi Impossible Burger, atunci știi că ei nu se duc să-l lanseze la cinci mii de magazine imediat. Ei spun, să vedem ce se întâmplă dacă încercăm asta în Columbus, Ohio, timp de câteva săptămâni. Cum reacţionează oamenii? Ce ne spun ei, ce ne spun? Și este cam același lucru cu e-mailul. Luați un mic segment de public și testați-l și încercați-l. Vedeți ce funcționează și ce nu, primiți feedback-ul lor și apoi luați decizii cu privire la ceea ce vrem să facem în continuare. Lansăm un alt set de modificări pentru acest public. O lansăm tuturor și este ceea ce am făcut aici când am ajuns la The New Yorker. Aveam un buletin informativ legat de vechiul nostru editor de desene animate, Bob Mankoff. Bob a părăsit The New Yorker și dintr-o dată am avut această listă mare de oameni care ar fi obișnuiți să primească depeșe ocazionale de la Bob. Bob nu a lucrat pentru noi. Deci nu am putea continua să trimitem e-mailul lui Bob.

[00:10:41.040] – Dan
Așa că a trebuit să ne dăm seama ce să facem în continuare. Iar The New Yorker de fapt, uimitor, nu avea încă un buletin informativ construit în jurul umorului. Am primit un e-mail lui Bob. Deci, ceea ce am făcut a fost că am luat un segment din acel public, a fost o listă destul de mare, cred că era de aproximativ 10 sau 15 la sută și era în zeci de mii de oameni și le-am tras un bilet și le-am spus că suntem voi testa ceva diferit pentru luna viitoare. Vrem să încercăm un e-mail de umor zilnic. Va include aceste tipuri de elemente. Iată primul, îl vei primi în următoarele două săptămâni, ne-ar plăcea feedback-ul tău. Și în fiecare săptămână am întreba, știi, apăsați răspuns, spune-ne ce gândești. O să-ti placă. Ne-am uitat foarte atent la cifre și le-am comparat cu acestea. Și cred că era un produs lunar, practic, pe care îl trimiteam la fiecare două săptămâni, produsul pe care îl trimiteam. Deci, ceea ce făceam, două e-mailuri pe lună, h era doar un fel de cadență la care echipa deja lucra cu acest e-mail Bob, încercând să-și dea seama ce ar putea fi un produs umoristic față de un produs zilnic testat timp de o lună și a descoperit la sfârșitul lunii, 1) mult mai mulți oameni deschideau de fapt un e-mail zilnic decât deschideau un e-mail de două ori pe lună. De fapt, am crescut deschiderile, chiar dacă trimiteam mai des. Aduceți mult mai mult trafic și răspunsul este ca și cum 85 sau 90 la sută dintre cei care ne-au scris au spus că îmi place asta. De ce nu a fost acesta tot timpul e-mailul? Nu se întâmplă niciodată, nu obții niciodată acel tip de rată de răspuns la care mă aștept ca atunci când am făcut-o la BuzzFeed. Vom lansa un nou buletin informativ. Testăm un nou design. Și răspunsul ar fi întoarcerea. Nu-mi place asta. Da, mi-a plăcut buletinul informativ așa cum era înainte și apoi, după câteva săptămâni, ei se întorc și spun că încep să mă obișnuiesc cu faptul că îmi crește. Și apoi șase luni mai târziu, dacă am încerca un design nou, ne-ar spune de ce schimbi designul pe care l-am iubit de ani și ani și ani, chiar dacă l-am avut doar de câteva luni.

[00:12:21.140] – Jason
Dă-ți seama. Deci, feedback-ul pe care îl colectați, a fost doar prin răspunsurile la e-mail? Ai făcut vreodată sondaje și chestii asemănătoare?

[00:12:31.120] – Dan
BINE. Am face, și acestea au fost întotdeauna, iar asta se întoarce la zilele mele BuzzFeed. Toate sondajele pe care le fac sunt întotdeauna scurte. Aproape niciodată mai mult de cinci întrebări. Și, literalmente, fac echipa să-i ia atunci când facem așa ceva. Mă întorc și îi întreb pe câțiva oameni de la companie, veți face acest sondaj și veți cronometra și vedeți cât timp vă ia să o faceți? Pentru că le spunem oamenilor că sondajul va dura doar două-trei minute și cuiva durează 15 minute. Aceasta este doar o experiență proastă pentru clienți. Vreau să fiu direct cu oamenii și nu vreau să le pierd timpul.

[00:13:00.680] – Dan
În mod obișnuit, știi că nu trebuie să trec prin, nu trebuie să-i pun pe oameni printr-o serie de cercuri sau pași pe care nu trebuie neapărat să-i fac pentru a obține tipul de feedback despre dacă un e-mail funcționează sau nu. S-ar putea să nu fiu nevoit să-i cer unui cititor să-mi spună vârsta lor sau unde locuiesc ce fel de muncă lucrează. Vreau doar să știu ce vă place la e-mail. Ce nu ți-a plăcut. Ai redirecționa acest e-mail unui prieten? Dacă da, de ce și a lipsit ceva? A fost ceva ce ai vrut? De obicei, în câteva întrebări pot ajunge la miezul problemei.

[00:13:29.150] – Jason
Da pe deplin. Așa că tocmai ați menționat pe scurt cum ar fi, ați transmite asta unui prieten și asta mă face să mă gândesc doar la strategia de creștere a Buzzfeed și The New Yorker. Care sunt unele dintre lucrurile pe care le faceți pentru a crește acel buletin informativ sau oricare dintre buletinele informative pe care le aveți? Oferiți gratuități sau aveți tactici specifice pe care le utilizați pentru a dezvolta un buletin informativ, mai ales dacă este ceva care este doar de la zero și nu are în spate un buletin informativ Bob?

[00:13:56.660] – Dan
Da. Deci, în ambele locuri, creșterea organică a fost cu adevărat în centrul a ceea ce am făcut, încercând să găsim strategii pentru a capta publicul destul de mare în ambele locuri și pentru a-i converti pe acești oameni în abonați la buletine informative. Deci, acestea ar putea fi unități de înscriere în partea de jos a poveștii. Ar putea fi pop-up-uri, fly ins, o mică unitate de prăjitor de pâine care apare din partea de jos a ecranului pentru a încerca să-i captureze pe oameni când au atins un anumit nivel de interacțiune cu noi. În fiecare loc în care lucrez, nu am rulat niciodată unități pop-up care apar la intrarea pe site.

[00:14:32.060] – Dan
Acesta este lucrul pe care probabil, și cred că majoritatea cititorilor de site-uri, spun că urăsc cel mai mult și nimic mai rău decât să mergi pe un site, primul lucru pe care îl faci este să ai unul. Da, am avut unul zilele trecute, am fost pe un site de știri important pe care nu îl voi spune acum pentru a-i proteja pe nevinovați, dar, în decurs de 90 de secunde de când am fost pe site-ul lor, am fost lovit cu patru ferestre pop-up diferite. Și în acel moment știi că ies din primul, al doilea, apoi la un moment dat spun că nu cred că o să-ți citesc site-ul, nu merită.

[00:15:03.620] – Dan
Da, nu merită, chiar dacă au avut o poveste care a fost secretul vieții este că am descoperit-o. La un moment dat as spune ca nu merita. Prea multe ferestre pop-up, îmi pare rău. O să-mi dau seama singură. Sunt sigur, sunt sigur că cineva îmi va spune dacă a fost atât de important sau atât de util. A fost o mare creștere organică. Gândindu-mă că știi un loc ca BuzzFeed și aici, la The New Yorker, de asemenea. Nu prea aveam locuri care să fi fost un buletin informativ principal, chestii de bază, unde este pagina principală de buletin informativ unde putem evidenția toate produsele? Există pagini individuale pe care le putem distribui pe canalele sociale și prin e-mail? Ne gândim la modul în care promovăm încrucișat de la un produs existent la altul.

[00:15:43.790] – Jason
Vă place deja unul dintre e-mailurile noastre, buletinul nostru informativ zilnic. Poate ți-ar plăcea ca acest nou produs să fie relansat în jurul cărților, ficțiunii și să încerce să profite cu adevărat de oportunitățile de la fața locului pentru a capta cititorii la momentul potrivit. La New Yorker am început să construim câteva strategii de marketing plătite pentru a ne da seama dacă există oportunități pentru anumite tipuri de produse foarte atractive. Putem viza oamenii potriviți în locuri precum Facebook și să îi aducem dintr-o singură sursă de trafic de recomandare? Facebook, ceea ce este bun, la altul, cum ar fi buletinele informative, care sunt puțin mai consistente și de obicei conduc la rezultate mai puternice pentru noi.

[00:16:20.750] – Jason
Are total sens. Între BuzzFeed și The New Yorker, evident că acelea mi se par niște publicuri foarte diferite. Este acest lucru adevărat în primul rând și, dacă da, care au fost cele mai mari diferențe în ceea ce privește tipul de conținut care le-a plăcut sau cum consumă acele buletine informative diferite?

[00:16:39.980] – Dan
Deci audiența se aseamănă mai mult decât ați crede. Acum, New Yorker și mi-a plăcut timpul petrecut la BuzzFeed și am atât de mult respect pentru BuzzFeed, asta nu are nimic de-a face cu ei și cu tipurile de conținut pe care le produc. New Yorker este doar la un nivel ușor diferit când vine vorba de povestire, raportare, totul. Dar există o mulțime de teme în comun. Cititorii din New York sunt cu adevărat interesați de știri, comentarii, umor și cultură, ceea ce BuzzFeed tocmai a atacat dintr-o perspectivă ușor diferită de cea de la The New Yorker. Nu am face testele. Facem niște conținut video. Noi facem. Avem o rețea grozavă de podcasturi. Este puțin diferit față de modul în care BuzzFeed ar aborda conținutul.

[00:17:25.770] – Dan
Cel mai mare lucru pentru mine aici, la The New Yorker, a fost să mă adaptez la BuzzFeed, care a fost foarte mult un startup. Când am început la BuzzFeed, erau aproximativ o sută șaptezeci și cinci de oameni în două birouri și, de-a lungul a cinci ani, a crescut la aproximativ o mie cinci sute de angajați și aproximativ 20 de birouri în întreaga lume. The New Yorker este o instituție veche de aproape nouăzeci și cinci de ani, cu multe reguli și multă structură dintr-un motiv întemeiat.

[00:17:56.050] – Dan
Scoatem o revistă de patruzeci și șapte de ori pe an. Și pentru a scoate o revistă care să aibă lungimea și calitatea noastră, trebuie să aveți o mulțime de reguli și structură care să o facă să meargă și să continue lucrurile. Altfel, am fi doar haos în fiecare săptămână. Am condus doar un ziar de liceu și nu am altă experiență în afară de asta, știu cum este haosul. Am văzut cealaltă parte, cum ar arăta structura organizațională, organizarea și structura tind să funcționeze puțin mai bine. Dar cea mai mare schimbare pentru mine între cei doi nu este conținutul, ci adaptarea la tipul de loc de muncă și încercarea de a aduce multe la ceea ce am făcut în ultimii doi ani.

[00:18:29.740] – Dan
The New Yorker încearcă să aducă o mulțime de oameni digitali cu adevărat inteligenți și încearcă să folosească asta pentru a prelua misiunea The New Yorker și a-i extinde în locuri precum e-mailul, unde există o oportunitate de a construi o relație prin e-mail, de a ne crește publicul, ajungeți la oameni care poate nu citiseră The New Yorker înainte și aduceți oameni pe orbita noastră.

[00:18:50.600] – Jason
Are sens. Așa că ai spus la BuzzFeed că sunt aproximativ cinci oameni în echipa ta și apoi vreo duzină care te ajută. Cum arată echipa de la The New Yorker care lucrează la e-mail?

[00:19:00.990] – Dan
La New Yorker, este un fel de sistem hub și vorbit, un fel de hub al rețelei. Supraveghez strategia de e-mail, strategia de buletine informative și apoi lucrez cu oamenii din aceste echipe de la editorial, audiență, dezvoltare, produs, date, marketing pentru consumatori. La o companie precum The New Yorker, marketingul pentru consumatori a oamenilor care ar trebui să-ți scoată cartea de credit și să plătească pentru vânzările unui abonament. Toate aceste evenimente diferite, toate aceste echipe diferite pentru care e-mailul este cu adevărat important. Lucrând cu ei pentru a coordona strategia, construim o strategie și trimitem efectiv e-mailurile noastre zi de zi.

[00:19:37.480] – Jason
Grozav. Așa că sunt curioasă, cum mă simt că vorbiți despre asta în Not a Newsletter și trimiteți la resurse legate de strategie, iar acum am văzut o mulțime de documente, cum ar fi, iată la ce ar trebui să vă gândiți când începeți un buletin informativ. Așa că spuneți că cineva de la The New Yorker vine și spune: „Am o idee pentru un buletin informativ”. Care sunt pașii pe care îi luați pentru a vă asigura că ideea funcționează și apoi să o dezvoltați într-un buletin informativ cu drepturi depline, care este cu adevărat eficient?

[00:20:06.450] – Dan
Deci, există câteva lucruri care au fost eficiente. Una este că este o resursă pe care o am în Not a Newsletter în fiecare lună. Este acest document de poziționare strategică. Ceea ce de fapt a fost ceva care s-a întâmplat recent în lumea e-mailului editorial de puțin timp și l-am cam luat și am ajutat la oficializarea lui. Dar acesta este un document pe care l-am folosit pentru a încerca să punem câteva întrebări mari în prealabil despre cine este publicul, cum vei măsura succesul, cât de des apare? Acest buletin informativ, unde se încadrează în suita noastră existentă de e-mailuri? The New Yorker, avem 14 buletine informative chiar acum. Avem o mulțime de e-mailuri. Deci, dacă vom adăuga ceva, ce face acest e-mail și ceilalți noștri nu fac? Ce fel de teritoriu nou, ce fel de teren nou străbatem? Și facem asta din câteva motive. Una este de multe ori când oamenii spun că sunt interesați să lanseze un buletin informativ, nu sunt chiar atât de interesați să facă munca pentru a lansa un buletin informativ. Este ceva ce văzusem și care nu este unic pentru acest loc.

[00:21:04.600] – Dan
Oamenii sunt entuziasmați de o idee, atât de grozav, vreau să fac asta și speră ca cineva ca mine să meargă apoi să transforme asta în realitate și apoi să-și ia meritul pentru asta, ceea ce este grozav. Dar de multe ori știi că tipul de document de poziționare strategică ajută la separarea grâului de pleava. Îți dai seama cine sunt oamenii care chiar vor să meargă la asta și să aibă o idee. Sau a fost doar un impuls al momentului pe care l-au avut în drum spre birou, m-am gândit că ar trebui să lansez un buletin informativ pentru că de multe ori ceea ce spun oamenii este că am auzit că buletinele informative sunt o modalitate uimitoare de a atrage trafic pe site-ul meu. Dar nu este ca și cum aș avea doar un milion de oameni în buzunarul din spate sau aș spune: „Oh, da, de fapt, toți au așteptat să lansați acest produs.” Întotdeauna le spun oamenilor dacă, motto-ul de la birou este, dacă lansați un buletin informativ din motive legate de trafic, îl lansați din motive greșite.

[00:22:02.910] – Dan
Trebuie să te gândești la construirea de relații și la ce fel de povești le spui de fapt. Utilizați e-mailul într-un mod cu adevărat interesant și într-un mod puternic sau doar vreau să trimit cititorilor prin e-mail câteva dintre poveștile mele, vă rugăm să faceți clic pe așa ceva? Nu este chiar atât de util acum în 2019. Așa că de obicei începem cu documentul de poziționare, dacă merg înainte sunt entuziasmați, apoi începem să avem conversații și de multe ori ceea ce vom face este să facem niște teste pe plan intern, primul post și vom construi câteva e-mailuri de testare, le vom trimite unor oameni deștepți, să vedem ce cred.

[00:22:37.260] – Dan
Și apoi dacă mergem de acolo și decidem că vrem să lansăm, lansăm de la zero. Cu acestea ne vom lansa și nu vom avea abonați și vom începe să promovăm pe alte canale și adesea vom stabili un fel de interval de timp pentru modul în care dorim să rulăm acest buletin informativ. Deci, dacă vă luați un angajament, de obicei durează cel puțin șase luni dacă vă veți stabili un cont și veți spune că voi scrie acest buletin informativ în fiecare săptămână, la două săptămâni, în fiecare lună. Este un angajament de șase luni pe care trebuie să-l respectați.

[00:23:04.170] – Dan
Și apoi, la sfârșitul a șase luni, vedem unde suntem. Cum se înscriu cititorii? Se implică ei cu el? Îl deschid? Dau clic la povești? Primim feedback bun de la cititori? Dacă am făcut un sondaj, ce a dezvăluit sondajul? Și pentru scriitorii și editorii care fac parte din asta, le place? Este util pentru ei și apoi încercați să spuneți că acest lucru este grozav. Trebuie să repetăm ​​sarcini și să îmbunătățim sau poate dacă acest produs nu funcționează din motive xy și z și ar putea fi un moment bun pentru noi să-l apus, când publicul este încă mic, când încă îl creștem. Și avem ocazia să spunem că știi, mulțumesc pentru înscriere. Îți mulțumesc că faci parte din asta. Știți că acesta a fost ultimul dintre aceste e-mailuri, dar puteți oricând să vă înscrieți pentru aceste alte produse pe care le avem și să păstrați legătura cu The New Yorker. Uneori, când lucrurile s-au desfășurat pentru o perioadă de timp suficient de lungă, devine pur și simplu o parte din structura companiei. Văd companii care spun că nu putem, nu putem ucide acest buletin informativ.

[00:24:00.960] – Dan
Păi de ce nu? Ei bine, o facem de șapte ani. Da, îți place buletinul informativ? Nu, nimănui nu-i place. Cum functioneaza? Destul de sărac. Oamenii se înscriu pentru asta? Nimeni nu face. Deci de ce îl trimiți? Pentru că este lucrul pe care l-am făcut mereu. Și lucrul pe care l-am făcut întotdeauna nu este cel pe care ar trebui să îl faceți în continuare, dar este nevoie de timp pentru a ajunge la acel punct și pentru ca becul să se stingă și să funcționeze, ei bine, putem face o schimbare, am putea face ceva diferit sau în unele cazuri, și am avut câteva dintre acestea la The New Yorker, când am ajuns aici, tocmai au lansat acest buletin informativ numit The Week in Culture și The Week in Culture a fost o trecere în revistă a săptămânii în cultură și, să fiu sincer , nu mergea atât de bine. Scriitorilor nu le-a plăcut să o scrie, pentru că în fiecare săptămână s-a dovedit că scriau doar despre ceea ce a spus Donald Trump despre ceea ce se întâmplă în cultură. Și așa a fost aproape mai mult un scriitor cultural care scrie despre știri decât o privire reală asupra culturii. Cadrul nu prea avea sens, cititorii nu erau foarte siguri pentru ce se înscriu. Și am ajuns să luăm acea audiență și să încercăm ceva diferit, pe care l-am numit The New Yorker Recommends, care a fost un produs complet construit pentru servicii.

[00:25:10.890] – Dan
Să te ajutăm să găsești cărți, podcasturi, filme, emisiuni TV, lucruri pe care le poți consuma efectiv. Știm că sunt multe din toate astea. Este greu să găsești lucruri noi bune care să merite timpul tău. Deci, să folosim tot personalul nostru ca resursă. Citim, urmărim, ascultăm tot felul de lucruri interesante, le vom alege pe cele mai bune și ți le vom trimite în fiecare săptămână și schimbăm conceptul de la acest tip de recenzie ciudată a culturii la recomandări și am început cu adevărat să-l promovăm . Și pur și simplu, a decolat cu audiența în ultimul an sau cam așa ceva, sa de patru ori. Ratele deschise au trecut de la aproximativ douăzeci și patru, douăzeci și cinci la sută la nord de 40 la sută. Și cred că este de până la 40 până la 43 la sută și au răspuns într-adevăr într-un mod mare la acest produs, deoarece au primit dintr-o dată ceea ce a fost. Au înțeles de ce s-ar înscrie pentru asta și cum i-ar putea ajuta The New Yorker. Așa că, uneori, există oportunități acolo de a schimba ceva care nu funcționează și ceva care ar putea funcționa.

[00:26:05.700] – Jason
Așa că sunt curios care este rata de succes pentru acest tip de strategie. Cât de des vin oamenii la tine cu aceste idei de buletine informative, cât de des te angajezi pentru acele șase luni și apoi ce procent, ai spus că ai 14 buletine informative active chiar acum, ce procent de fapt trece și rămâne pe termen lung ?

[00:26:25.540] – Dan
Deci avem acum 14 buletine informative, aș spune că dintre acestea au fost doar câteva, poate trei sau patru, care fie au fost orientate către un alt tip de produs, fie pur și simplu am încetat să le trimitem. Cei mai mulți dintre ei reușesc, totuși, la un moment dat, când suntem suficient de entuziasmați de produsul nostru și aș dori să cred că de-a lungul anilor în care am făcut asta, m-am priceput destul de bine să încerc să identific lucruri care cred că pot funcționa. Nu voi pierde timpul echipei noastre cu ceva ce cred că nu va funcționa.

[00:26:59.850] – Dan
O bună parte dintre ei chiar reușesc și continuă. Au fost câteva pe care le-am orientat, diferite feluri de strategii, cum ar fi buletinul informativ al lui Bob, au devenit acest produs grozav de umor care iese cinci zile pe săptămână, majoritatea dintre ele chiar reușesc, ceea ce a fost drăguț. La BuzzFeed, rata de hit era mult mai mică și eram noi, eram mai nou în spațiu, încercam idei despre care credeam că vor funcționa și nu. Vă dau un exemplu: am avut acest produs de care eram foarte încântați și care era un buletin informativ condus de celebrități. Ne-am gândit într-adevăr că va funcționa bine, deoarece acoperirea celebrităților se descurcă bine pe site și a fost oarecum aruncată ca un buletin informativ. Ceea ce am descoperit a fost că acoperirea celebrităților a funcționat într-adevăr mai bine pe alte canale precum Instagram, cum ar fi Facebook, precum Twitter, unde a existat puțin mai multă conversație, știrile celebrităților se mișcă destul de repede. De asemenea, sunt multe știri despre celebrități și se întâmplă. Știți că dacă urmăriți US Weekly și acele tipuri de site-uri sau BuzzFeeds, există știri noi despre celebrități la fiecare 20 de minute.

[00:28:05.450] – Dan
Știrile TV din lume, sunt știri despre celebrități, sunt cam de unică folosință. Nu există multe povești despre celebrități care tind să dureze cu adevărat. Și asta ca produs nu prea a funcționat. We did however and I am really pleased about it end up deciding there was a way for us to cover celebrity coverage, to get to cover celebrity news, and the way to do that. And this was an extremely BuzzFeed kind of product and still amazes me that The New Yorker hired me after doing this. But we had a guy on my team, his name is Lincoln Thompson, Lincoln was super bright and Lincoln said you know what we should do.

[00:28:39.400] – Dan
Our audience loves every time we do these kind of. We do these posts on Buzzfeed that talk about celebrities and showcase them in whatever insane attire they are wearing or no attire at all. We should do a newsletter where we talk about celebrities but through kind of like we fawn over them in an interesting sort of way. We should call it Dude a Day and we should send you a dude every day. And we tested it out and the celeb newsletter that never did well but Dude a Day became a very successful product for us.

[00:29:14.230] – Jason
I obviously was looking into some of your work and stuff and I think you still have your BuzzFeed page on all of your articles. And that was the one that pops out because the featured image is just a naked guy laying on a bed with like a one of the BuzzFeed bubbles or something over his ass.

[00:29:37.120] – Dan
Dreapta.

[00:29:37.360] – Jason
And I was like, “All right, Dude a Day. That's that seems like an interesting, very BuzzFeed, thing to do.”

[00:29:44.450] – Dan
I think by the end of my time there, I can't remember if it hit a hundred thousand subscribers. It did very well. People understood it. It was simple. It was built for email, you got a photo of a celeb, a weird little thing about them. You were in and out. It was fun and silly. It was a good place for quizzes. The audience really just connected with it in a great way. We got reader feedback.

[00:30:11.110] – Dan
It's the silliest thing but it worked really well. But you know, my first day at BuzzFeed I pitched three newsletters: a daily newslette,ra long form product, and an email called This Week in Cats. And people laughed at me for pitching an idea called This Week in Cats and it grew to be one of BuzzFeed's most successful newsletters.

[00:30:38.120] – Dan
The way I put it now, which is a little more sophisticated I'd like to think than how I would have described it a couple of years ago, is when you're building email you have to think about what you do uniquely well. At BuzzFeed, we covered cats in a really unique and interesting way. We also did the same with celebrity coverage. We did the same with coverage of fitness and healthy eating. Those were all things we did well and we tried to lean into them and build products designed around those audiences.

[00:31:07.990] – Jason
I'm curious to contrast these two things, what was your favorite email newsletter you sent at BuzzFeed and then what was your favorite at The New Yorker? I'm curious if there is a correlation there or if they're just completely different things.

[00:31:25.540] – Dan
You know I do love This Week in Cats. That was one of, that was one of my darlings, and I said I'm awfully fond of that one. The other one that I still love to this day, it was it was one of our first automated courses. I worked with one of our then writers, she's now still an editor there. Her name is Augusta Falletta and we worked with her on this course called The Seven Day Better Skin Challenge. And it was an automated course, sign up today, tomorrow, a year from now.

[00:31:49.630] – Dan
Look get these seven days of content around skin and around, you know, taking care of yourself in a really interesting way. And it was thoughtful and smart and the tips were really good. And the response to it was amazing. We actually ended up using it later as a product when we were thinking about launching in a new language, we would take the Seven Day Better Skin Challenge, translate into say Portuguese, launch in Brazil before we had any newsletters to see, does this work because we knew what worked so well in the US.

[00:32:21.310] – Dan
Well we'll see if there is an audience, if we build an audience then when we do launch a newsletter. Well we'll have an audience that we can actually reach out to and say hey we launched a new newsletter. Click here to sign up for our, you know, our Healthy Living newsletter or our food newsletter or whatever it might be. And the Seven Day Better Skin Challenge was an incredible, incredible success for us. I'm partial to that one. At The New Yorker, the two that I'm really most proud of are Humor and Recommends because they served really unique audiences. Recommends in particular is a product that we had never really tried anything quite like it before.

[00:32:59.500] – Dan
The New Yorker often kind of takes a fairly neutral ground when it comes to covering books and TV and movies and there's even cases where you know you'll read a movie review and at the end go, did they like it? Was it good or what? And this gave us an opportunity to say these are the things we like, these the things we think are great, really positive, be upfront with folks and help them find stuff that we think is gonna be useful.

[00:33:29.350] – Dan
And that's been really fun. We're still trying to figure out how we continue to extend that sort of product but I'm really, really pleased with that one.

[00:33:36.460] – Jason
That's awesome. So, what do you think, and I feel like I might be kind of skewed because you're definitely in the media world, in the news and journalism. So this might not apply to everybody, but what do you think is the biggest opportunity for email markers today?

[00:34:04.330] – Dan
So there are a few things that I think are really interesting at least on the technical side of things. I'll give you the non sexy answer and then I'll give you the content answer. On the technical side of things. Actually a lot of publishers who are still fairly new to the space haven't really thought about how you onboard readers and how you win them back. And that's something we really focused on, particularly here at The New Yorker. How do we bring people into our world, showcase some of the personalities, the voices, the types of stories we're gonna have? Because lots of readers are familiar with The New Yorker as a brand. But many of them may not be frequent readers, may not be longtime readers. So we have an opportunity with onboarding to really bring them into our world and showcase what it is we do. There's also frankly a lot of readers who think of us still as a magazine, as a weekly destination, and don't realize that we publish on a given day 10 to 15 original pieces on our site. So there's an opportunity there to kind of showcase the full breadth of what we do and with reactivation just think about how you win them back.

[00:35:03.810] – Dan
So many of the folks in the industry I talk to what they're struggling with is deliverability and the deliverability problems are often usually linked to either we didn't onboard people in the right way and we didn't actually try to win them back when they became inactive. Those are huge, huge opportunities. The other thing I'd say are really products built around personality. This is something, now Tinyletter was the first in the space to do this. The last year or two some of the newer products that have popped up like SubStack and Revue have been great because it's really made it so easy for anyone to launch a newsletter and to get started.

[00:35:44.440] – Dan
So there are lots of personality driven newsletters outside the news organization space but inside thinking about how you take some of the voices and personalities at The New Yorker, here we have a guy like John Cassidy who is a writer who covers news, politics, business from a really interesting, progressive, perspective and giving him a platform to have a weekly newsletter where John, every Saturday, sends out an email. It's John Cassidy's reading list, here's what I'm reading and here's some commentary and thoughts about things happening in the news. It's great. Readers love it.

[00:36:15.300] – Dan
It extends his personality and builds a relationship, it feels very email, it's built for email. It's not built really as a column, it's built to be read in email. It works great and thinking about how other brands can take some of those personalities and unique voices and showcase them through email eyes.

[00:36:31.770] – Jason
If there's one thing that you think more folks in email should be doing, what would that one thing be?

[00:36:39.110] – Dan
That's a really good question. Onboarding and reactivation should be in that conversation. That's a really, really good question. Honestly I think the thing that everyone should probably do at some point is actually take a step back with your email program and look at the types of newsletters you're sending and think really critically about what emails work, which emails are working, and how you're measuring success. So many companies are still just thinking about email and email success as a, was the open rate good? If yes, great.

[00:37:22.000] – Dan
If no, we have trouble, and trying to think about what are the other metrics out there that we're going to use to measure success. At a place like The New Yorker, we're thinking not just about open rates but we're thinking about click-to-open. We're thinking about growth. We're looking at mobile open rates to make sure the audience is actually moving with us to the mobile space. We think really carefully about engaged minutes. New Yorker stories are really long. We publish, there's nobody else in the industry who's going to publish a six thousand word story on an obscure Polish novelist. We will happily. We write stories that are long about what's happening at the Met or what's happening at the opera. We write really interesting, in-depth, thoughtful pieces which I think are worth reading and worth people's time. But you know we cover stuff in our, in a different sort of way. And some of our pieces are very long. So we look at engaged minutes. Are people actually coming from our newsletter to the site and actually reading? If we push people to read a story that's 10,000 words long on Elizabeth Warren, did they actually hang around? Did they read it? Did they use email as a way to find great stories to read or were they bouncing out pretty quickly and saying the story's too long, the story isn't worth my time? All of those are interesting signals too. I think getting beyond open right. Moving beyond open rate, asking questions about what's working, what isn't, and which metrics are the ones beyond open that we can use to measure success.

[00:38:49.080] – Jason
What is one thing you would say more email marketers should stop doing? What's the reverse?

[00:38:54.060] – Dan
Oh this could be its own separate podcast. One thing I think. I think. Oh goodness what should we stop doin?. I don't even know which one I want to choose now because there are so many. I'm going to give an unusual answer. I think there is a trend that I've seen in the last couple of years in the industry where companies say our email program isn't working. So what's wrong is, and then they'll pick, they'll pick kind of a scapegoat. Often it's the ISP, the email program isn't working, our emails aren't being opened.

[00:39:32.560] – Dan
It must be the ESP's fault. Let's go through this whole thing to switch to a new ESP. We're going to migrate over. We're on MailChimp, we're going to move to Campaign Monitor. This will magically fix all our problems. They sell it in their company. This is the thing that will fix all of our problems. Then they switch. They're still using the wrong strategy from before, a year and a half later they say this isn't working. Our ESP's to blame. Let's switch. We're gonna go over to Cheetah Mail and then the cycle repeats. I've seen a couple of these happen and it's hard. It's often not the tools. It's the way you're using them, it's the strategy you're using. The tools are often very powerful and have great opportunities there with the right strategy in place and I think if there's one thing people should really think about, it's taking a step back and actually looking at the program and saying are we doing things the right way? Do we have the right types of newsletters?

[00:40:25.210] – Dan
So many companies are sending these kind of RSS sort of emails. Here's just a feed of my stories. It's not useful anymore. The email space is so complicated. But it's also very competitive and there are more emails in people's inboxes than ever before. More good emails in people's inboxes than ever before. And the bar has been raised for success and the expectations for readers are much higher than they were five years ago or 10 years ago when we started doing this at BuzzFeed. People were surprised that our emails were like personable and subject lines were fun and occasionally throwing emoji or GIFs, people just thought it was mindblowing to see your brand actually or at least in the news space try things that were a little bit different, things that were friendly, things that were personable, things that had a lot of voice.

[00:41:15.150] – Dan
Dar majoritatea mărcilor fac asta acum. Deci, care este diferențiatorul pentru tine? Ce faci ca esti unic tu? Sunt produsele tale concepute pentru a fi mai întâi prin e-mail? De fiecare dată când dau peste o marcă, ei spun că încercăm aceste e-mailuri, nu funcționează și mă uit și văd că este încă fluxul RSS. Știi, cred că ar putea fi o oportunitate pentru tine de a face ceva mai bun și apoi de a te transfera. Și eu mă simt rău când oamenii trec la o unealtă nouă și apoi nu funcționează și pleacă, da, ce e în neregulă, am crezut că asta ne va rezolva toate problemele. Da. Da. Pune oamenii într-o situație dificilă și cu siguranță angajații care au împins pentru o schimbare, uneori există motive întemeiate de schimbare. Este un motiv bun pentru a schimba ESP, dar adesea trebuie să vă gândiți mai întâi la strategie și implementare înainte de a ajunge la asta.

[00:42:02.080] – Jason
Așa că ne apropiem de timp aici. Vreau să vorbesc despre încă două lucruri înainte de a încheia. Primul este Not a Newsletter. Dacă oamenii nu sunt familiarizați cu asta, Not a Newlsetter este ghidul dvs. lunar pentru toate lucrurile legate de e-mail, astfel încât colectați locuri de muncă, colectați articole, instrumente, tot felul de lucruri diferite. Cum a început asta? Care a fost strategia originală din spatele asta?

[00:42:27.970] – Dan
Îmi place că crezi că a existat o strategie. Deci a ieșit dintr-un loc cu adevărat interesant. Am avut o mulțime de conversații cu prieteni din industrie și oameni care începeau să intre în e-mail și care spuneau unde să merg să citesc lucruri cu adevărat inteligente despre e-mail? Unde mă duc să învăț ce fac alții? Ce merge, ce nu? Povești personale, resurse, tot felul de lucruri. Și există resurse grozave pentru sortarea generală în comunitatea de e-mail. Voi menționa că turnesolul are un blog uimitor care este incredibil de util. Dar voi, băieți, abordați lucrurile dintr-o perspectivă mai largă. Strategie și perspectivă tactică pentru cei care lucrează în spații editoriale, lumea nonprofit, care încearcă să povestească prin e-mail. Chiar nu erau multe acolo și m-am gândit că există o oportunitate de a construi un asemenea tip de destinație pentru a discuta despre e-mail și pentru a avea o conversație despre e-mail. Și a început și încă mai este. A început ca un document Google, mai ales pentru că eram cam ieftin și nu doream cu adevărat să înființez un site web și ceea ce nu doream găzduire și erau doar toți pașii suplimentari.

[00:43:52.570] – Dan
M-am gândit doar ce este cu adevărat, este produsul minim viabil, ce pot face cel puțin pentru a decola acest lucru? Îl voi deschide ca Google Doc. Am avut mai multe proiecte Google înainte. Cu aproximativ un an mai devreme, am lansat, am ținut o discuție aici, la New York, despre modalități de a înscrie oameni pentru buletinul dvs. informativ, apoi am luat prezentarea, am pus-o într-un foi de calcul Google și am distribuit-o pe LinkedIn și pe alte canale. . Și de fiecare dată intram acolo. Știi că chiar și câteva luni mai târziu aș vedea câteva, știi în felul în care Google îți arată niște animale anonime în colț, că alți oameni le citesc.

[00:44:25.120] – Dan
Au fost mereu câteva zebre anonime acolo. Și cred că asta e interesant. Știi că am pus asta online acum șase luni. Mai sunt câteva persoane care citesc asta și aș primi e-mailuri de la oameni cărora le-a plăcut. A fost interesant, mi s-a blocat în cap. Și astfel Google Doc a fost OK. Oamenilor par să le placă ideea documentului, este o modalitate ușoară de a împărtăși, oamenii o știu. Dacă scriu o notă la biroul meu, o pun într-un document Google și o arăt. Deci, se pare că există un fel de mentalitate în jurul partajării încorporate. Dă-mi o modalitate ușoară de a o publica și o modalitate de a începe. Și m-am gândit că voi aprofunda în fiecare lună subiectele care mă gândesc. Și când l-am lansat, eram de fapt în vacanță cu soția mea și ea avea o copie a primei și i-am spus că știi că o voi pune asta acolo și o voi distribui pe unele canale pe care le sunt activ pe Twitter și LinkedIn. Vom vedea ce se întâmplă. Știi, dacă se înscriu 10 persoane până la sfârșitul lunii, o voi continua. Și l-am postat online și am închis toate filele și m-am întors și s-au înscris câteva sute de oameni. Și am fost Oh OK. Și până la sfârșitul săptămânii de vacanță cred că lista era de până la 400 sau 500 de persoane. Asta-i grozav. BINE. Cred, cred că am găsit ceva aici și poate o nevoie de asta. Cred că voi continua treaba asta. Și a fost fascinant să vezi tipurile de oameni. Știți, la Litmus prin ceva de genul blogului, Litmus Live, voi sunteți cu adevărat conectați la lume, oameni care folosesc e-mailul și nu mi-am dat seama câte tipuri diferite de oameni se gândeau la povestirea sau distribuirea conținutului prin e-mail. Știți, de la conversațiile pe care le-am tratat în ultimele săptămâni cu oameni, de la, de la, conduc o uniune de credit și uniunea mea de credit, principalul mod în care vorbim cu clienții noștri este prin e-mail, ca și cum aș lucra la o companie aeriană și felul în care vorbim cu angajații noștri, sunt într-o organizație de știri și felul în care ajungeți la un public și la clienți. Sunt uimit de diferiții oameni care folosesc e-mailul în moduri foarte asemănătoare.

[00:46:31.620] – Jason
Da, e grozav. Este cu siguranță una dintre resursele mele preferate și le aștept cu nerăbdare pe cele noi. Este un fel de sabie cu două tăișuri acolo pentru că îmi place. Dar, de îndată ce îl primesc, sunt aproximativ 40 de file suplimentare pe care trebuie să le parcurg pe Chrome.

[00:46:46.740] – Dan
ar trebui să vezi cum e când îl pun.

[00:46:49.100] – Jason
Îmi pot imagina absolut. Deci, celălalt lucru este că tocmai ați început o afacere de consultanță numită Inbox Collective. Și cred că ai ce, ai spus două săptămâni pe zi la The New Yorker, nu-i așa?

[00:47:03.010] – Dan
Da. Da. Plec din The New Yorker. Voi spune că a fost de necrezut. Mare oportunitate. Mi-a plăcut timpul petrecut aici. Ce s-a întâmplat cu adevărat a fost că, cu Inbox Collective, am lansat Not a Newsletter. Am început să primesc imediat răspunsuri de la oameni care spun că acest lucru este grozav. Începem să investim în e-mail. Cu cine vorbim pentru a ne ajuta să ne dăm seama de strategie, de creștere, de monetizare, de implicare. Și am încercat să găsesc această persoană care face asta de câteva luni și există oameni care se ocupă de diferite piese și industrie. Dar tipurile de întrebări pe care le primeam, nu găseam pe nimeni și m-am gândit, bine, dacă persoana pe care o caută nu există, probabil că ar trebui să fiu eu. Dar să decid că chiar vreau să părăsesc The New Yorker a fost o decizie incredibil de grea, pentru că a fost un loc atât de bun. Îmi place să lucrez aici și tipurile de povești la care lucrați sunt excepționale. Dar există e-mail și este amuzant să spui în 2019 că e-mailul are un pic de moment.

[00:48:03.210] – Dan
Multe organizații încep să vadă cu adevărat puterea e-mailului și am ocazia să ajut. O mulțime de organizații diferite. Organizațiile de știri, organizațiile nonprofit, companiile și mărcile își dau seama cum să profite la maximum de e-mail. Construirea de relații, creșterea publicului, monetizarea acestor segmente de public și utilizarea e-mailului este un instrument cu adevărat puternic. Există atât de multe oportunități, așa că Inbox Collective este o încercare de a începe efectiv să lucreze cu multe dintre aceste mărci pentru a le ajuta să profite la maximum de e-mail.

[00:48:35.280] – Jason
Este minunat și vorbești despre aplecarea către o idee. Acesta este unul în care vă aplecați cu siguranță către Google Docs, deoarece dacă cineva merge la InboxCollective.com, vi se va prezenta acolo un pachet de diapozitive Google care trece peste obiectivele dvs. și vă plac serviciile și alte lucruri, ceea ce cred că este uimitor.

[00:48:52.590] – Dan
M-am gândit la un moment dat, odată ce ai ajuns atât de departe... Este linia de la Shawshank Redemption. Odată ce ai ajuns atât de departe, poate vei ajunge puțin mai departe.

[00:49:01.440] – Jason
Da frumos. Nu vă pot spune cu câte persoane le-am distribuit Not a Newsletter și apoi revin mereu și spun, stați, este doar un document Google, cum ar fi un e-mail real? Așa cum există, primești acea notificare prin e-mail, dar este întotdeauna amuzant să le vezi fețele când își dau seama că toate aceste lucruri sunt doar conduse de Google în spate.

[00:49:22.320] – Dan
Este. Singura plângere pe care o am cu Google Doc este că nu este atât de grozav de pe dispozitivele mobile. Nu au fost niciodată concepute pentru a fi utilizate în acest fel. Așa că încerc să-mi dau seama exact ce să fac pentru că știu că publicul este mobil. Ceea ce The New Yorker și BuzzFeed, strategia noastră pentru e-mail a fost întotdeauna pe primul loc pe mobil. Așa că pare amuzant să construiesc, pentru mine să merg împotriva asta și să construiesc mai întâi un produs care nu este mobil. Încă mă gândesc exact cum o să mă ocup de asta. Mergând înainte, este ceva ce trebuie să-mi dau seama. Dar da, celălalt lucru dincolo de faptul că este un Google Doc pe care încă îl iubesc este, chiar dacă este literalmente un Google Doc și este un briefing în fiecare lună, spun eu, și se numește Not a Newsletter. Nu aș fi putut fi mai clar despre ce este. Nu este un buletin informativ. Dacă l-aș fi numit, este un Google Doc. Da. Poate că ar fi fost mai specific, dar încă primesc zilnic e-mailuri de la cititori care spun că îmi place atât de mult buletinul tău informativ. În fiecare zi primesc unul. Bănuiesc că nu pot depăși. Cred că va trebui să mă aplec în asta.

[00:50:28.870] – Jason
Da, ești blocat cu e-mailul pe viață. Cam asa merge treaba. Odată ajuns acolo, nu mai există întoarcere. Deci, există, în afara sau poate în cadrul Inbox Collective, există proiecte specifice pe care le așteptați cu nerăbdare în următorul an sau doi?

[00:50:45.330] – Dan
Da. Așa că multe din ceea ce fac acum, când încep este unul, să lucrez cu mărci pentru a încerca să elaborez strategia. Se lucrează la demolarea programelor de e-mail ale oamenilor. De fapt, fac mult coaching. Acest lucru a fost cu adevărat, foarte distractiv. Există o serie de companii cu care am vorbit și am spus că avem impresia că avem un mâner destul de bun. Vrem doar ca cineva cu care să putem vorbi o dată pe săptămână, o dată la două săptămâni, să discute despre strategie, să revizuiască valorile. Ai fi acel tip? Nu m-am gândit cu adevărat la asta, dar, da, îmi place să lucrez cu oamenii și să vorbesc despre provocări. A fost foarte distractiv. Celălalt lucru la care lucrez, va fi, Doamne, să sperăm că la sfârșitul lui 2019 sau începutul lui 2020 gen de proiecte pentru care încă le construiesc structura. Dar a fost distractiv până acum a fost acest tip de program de accelerare a e-mailului care va fi, va fi o oportunitate pentru mine să lucrez cu mărci pe parcursul a aproximativ trei luni și să pun de fapt unele dintre strategiile despre care vorbim. în joc în ceea ce privește implicarea și monetizarea, creșterea și o oportunitate pentru oameni de a lucra cu mine în loturi în care vor fi grupuri de câteva tipuri diferite de mărci asemănătoare, toate care lucrează pentru un tip comun de misiune, dar cu tipuri individuale. de provocări și încercând să ne dăm seama cum putem aduna grupuri de oameni împreună pentru a aborda o mulțime de lucruri diferite dintr-o dată.

[00:52:07.600] – Dan
Sunt foarte încântat de asta. Încă nu este aproape de a fi gata, dar ar trebui să fie până la sfârșitul anului 2019, iar oamenii care s-au înscris la Not a Newsletter pentru briefing vor fi notificați când acel lucru este gata. Sunt încântat de asta, va fi distractiv.

[00:52:26.350] – Jason
Asta-i grozav. Ei bine, mulțumim Dan pentru că ni s-ai alăturat. Deci, înainte de a merge, unde vă pot găsi oamenii online?

[00:52:33.040] – Dan
Deci, dacă chiar vrei să mă găsești, vreau să spun că cu siguranță mă poți urmări pe Twitter, dar eu tweetez o dată la șapte săptămâni. Da, dar în cea mai mare parte, modul în care mă puteți găsi este fie NotaNewsletter.com, fie InboxCollective.com. Oh, și Jason, o să-ți spun un lucru despre care ai menționat Stry.us la început. Lecția pe care am învățat-o de la Stry.us a fost și ați întrebat de ce nu lansați site-uri web pe care oamenii să-l pronunțe și să scrie numele imediat? Când a apărut Inbox Collective, m-am gândit la o mulțime de nume cu adevărat proaste, cum ar fi lucruri cu adevărat inteligente, greșeli de ortografie ciudate ale cuvântului Inbox care aveau litere diferite. Și apoi, la un moment dat, m-am dus, asta e prost. Oamenii ar trebui să poată scrie într-un browser imediat, fără să o spună. Deci, da, așa ajungeți cu ceva de genul Inbox Collective, dar mă puteți găsi pe InboxCollective.com și NotaNewsletter.com. Rămâneți în legătură și sperăm că aceste resurse vor fi utile multor oameni.

[00:53:33.220] – Jason
Minunat. Mulțumesc Dan, apreciez foarte mult. A fost o conversație grozavă și nu sunt în lumea știrilor, așa cum, evident, consum o mulțime din acele buletine informative, așa că este întotdeauna grozav să obținem informații din interior de la cineva care a fost în acea industrie de atâta timp și ne-a cam oferit. sfaturile și trucurile. Așa că apreciez.

[00:53:50.500] – Dan
Uimitor. Mulțumesc că m-ai primit.

[00:53:52.090] – Jason
Mulțumesc.