25+ statistici privind veniturile publicitare pe Facebook pe care ar trebui să le cunoașteți în 2021
Publicat: 2019-05-09Cuprins
Statistici de venituri publicitare Facebook pentru 2021
Statistici generale privind veniturile publicitare pe Facebook
Tipuri de anunțuri Facebook
Fapte amuzante pe Facebook
Vă provoc să întrebați și să găsiți o persoană care nu știe ce este Facebook!
Platforma ar fi putut începe ca rețeaua socială privată de la Harvard, dar s-a transformat într-un fenomen global. Toată lumea și mătușa lor au un profil în zilele noastre.
Acest lucru face din Facebook locul de vânătoare perfect pentru marketeri.
Este posibil să fi observat că Facebook este plin de reclame. Dar chiar generează venituri suficiente pentru a fi în valoare de necazuri?
Suntem aici pentru a răspunde la întrebările tale arzătoare.
Să ne uităm la câteva statistici privind veniturile publicitare Facebook pentru a începe această călătorie.
Uimitoare statistici privind veniturile publicitare pe Facebook
- În 2021, Facebook are 1,84 miliarde de utilizatori activi zilnic.
- 67% dintre agenții de marketing menționează Facebook ca fiind cea mai importantă rețea socială pentru strategiile lor.
- Peste 90 de milioane de întreprinderi mici au pagini de Facebook .
- Platforma a obținut 17,44 miliarde de dolari din vânzările de anunțuri direcționate în primul trimestru al anului 2020.
- Mobilul este responsabil pentru 94% din veniturile din publicitatea Facebook.
- Facebook a primit 27,19 miliarde de dolari din venituri din publicitate în trimestrul IV al anului 2020.
- Venitul total al publicității Facebook pentru 2020 a fost de 84,17 miliarde de dolari.
- Utilizatorul mediu Facebook verifică 12 reclame pe lună.
- 74% din butoanele de îndemn spun „Cumpărați acum”.
Ai fi supărat să nu fii atent la aceste numere. Mai ales dacă sunteți agent de marketing, acestea vă pot oferi o perspectivă vitală asupra următoarei strategii.
Să le descompunem pentru dvs., începând cu cele mai recente date pentru 2021.
Statistici de venituri publicitare Facebook pentru 2021
Statisticile veniturilor publicitare Facebook pentru 2021 arată că numeroase companii beneficiază de acest serviciu.
Cum?
Să vedem.
1. Veniturile publicitare Facebook pentru T1 2020 au fost de 17,44 miliarde USD.
(Sursa: Statista)
Aceasta este o creștere de la 17% la un an față de primul trimestru al anului 2019 - 15,07 miliarde de dolari. În ciuda creșterii, cifra înregistrată pentru T1 2020 este o scădere de 15,9% față de T4 din 2019 - 20,736 miliarde de dolari. Statisticile privind veniturile publicitare pe Facebook pentru 2021 arată că pandemia de coronavirus a stricat multe industrii și a pus numeroase companii în așteptare, reflectate în veniturile de pe platforma de social media.
Ceea ce este mai șocant este că această cifră reprezintă 98,3% din venitul total Facebook pe primul trimestru al anului 2020 - 17,737 miliarde de dolari.
2. Începând din martie 2020, Facebook are zilnic 32 de milioane de utilizatori activi noi.
(Sursa: PR News Wire)
Țări precum India (280 de milioane), Statele Unite (190 de milioane), Indonezia (130 de milioane) și Brazilia (130 de milioane) sunt lideri cu cel mai mare număr de utilizatori Facebook.
3. Mobilul este responsabil pentru 94% din veniturile din publicitatea Facebook.
(Sursa: Statista)
O campanie de publicitate pe Facebook care nu este optimizată pentru mobil este pe cale de a eșua. De ce e așa?
Conform statisticilor privind veniturile din publicitatea mobilă Facebook , 3,81 miliarde de oameni folosesc rețelele sociale în fiecare lună , 2,6 miliarde fiind utilizatori activi de Facebook. 96% dintre aceștia accesează platforma folosind dispozitivele lor mobile.
4. Începând cu primul trimestru al anului 2020, Facebook are 8 milioane de agenți de publicitate activi.
(Sursa: Statista)
Publicitatea nu a fost niciodată inițiativa principală din spatele creării Facebook. Totuși, cu oamenii care se apropie de platformă, sunt generate date utile care pot fi utilizate pentru obținerea de profit. Aceasta a dat naștere ideii de publicitate pe Facebook.
Când vă înregistrați și interacționați cu platforma, creați date pe care Facebook le poate folosi pentru a vă înțelege aprecierile și interesele.
Și vorbind de date, știați că utilizatorii Facebook creează 2,46 milioane de bucăți de conținut la fiecare 60 de secunde?
Acest tip de date este esențial pentru agenții de publicitate. În primul trimestru al anului 2019, Facebook avea doar 7 milioane de agenți de publicitate activi în cărțile lor. Avansarea rapidă până în primul trimestru al anului 2020 și peste un milion de oameni au sărit în căutare.
5. Veniturile totale publicitare Facebook pentru 2020 au fost de 84,17 miliarde USD.
(Sursa: Statista)
Potrivit statisticilor financiare ale Facebook , venitul total al publicității pentru Facebook în 2019 a fost de 69,7 miliarde de dolari . În 2020, compania a înregistrat o creștere cu 20,7% a vânzărilor din veniturile publicitare.
În 2013, cifra era chiar sub 7 miliarde de dolari și a crescut cu aproximativ 10 miliarde de dolari în 2015. Această creștere spectaculoasă este rezultatul înregistrării zilnice a milioane de utilizatori noi pe platformă.
6. 67% dintre agenții de marketing menționează Facebook ca fiind cea mai preferată platformă de socializare pentru afacerea lor.
(Sursa: Lyfe Marketing)
Mai mult, statisticile veniturilor publicitare Facebook pentru 2021 arată că 93% dintre acești specialiști în marketing utilizează activ publicitatea Facebook pentru a-și promova diferitele afaceri.
7. Anunțurile video au cel mai mic cost pe clic (CPC) în comparație cu alte formate de anunțuri.
(Sursa: Backlinko)
Cost-pe-clic este suma pe care o plătiți pentru fiecare clic pe care îl primesc anunțurile dvs. pe Facebook. Pentru companiile care desfășoară campanii publicitare de conversie, este crucial să aveți cel mai mic cost pe clic posibil, deoarece vă asigură că cheltuiți cea mai mică sumă de bani pentru fiecare vânzare pe care o faceți.
Imaginați-vă că aveți un CPC de 4,15 USD pentru un produs de 15 USD, în timp ce concurența dvs. vinde același produs la același preț, dar la un CPC mai mic de 1,2 USD . Concurența câștigă mai mulți bani decât dvs. pe același produs. Prin urmare, statisticile privind veniturile publicitare Facebook arată că, pentru a obține cele mai bune rate CPC pentru anunțurile dvs. de conversie, este recomandabil să folosiți videoclipuri.
8. Rata medie de clic (CTR) a anunțurilor Facebook din toate sectoarele de activitate este de 0,89%.
(Sursa: Word Stream)
Rata de clic este o măsurare în procente care le arată agenților de publicitate cât de frecvent oamenii fac clic pe anunțurile lor. Pur și simplu, este un raport dintre clicuri și afișare.
Să presupunem că anunțul dvs. primește 700 de vizualizări pe Facebook și doar 55 de persoane dau clic pe acesta , apoi valoarea CTR pentru respectivul anunț este de 55/700 x 100 = 7,85%.
9. Utilizatorul mediu Facebook verifică 12 reclame pe lună.
(Sursa: Hootsuite)
În medie, bărbații dau clic pe 10 anunțuri pe lună , în timp ce femeile dau clic pe o medie de 14 anunțuri pe lună.
Statistici generale privind veniturile publicitare pe Facebook
În plus față de cele mai curioase statistici privind veniturile publicitare Facebook pentru 2021, am adunat câteva informații suplimentare care vă pot surprinde.
10. Facebook are 1,84 miliarde de utilizatori activi zilnic.
(Sursa: Oberlo)
Această cifră a fost înregistrată începând cu ianuarie 2021 , ceea ce înseamnă că numărul de utilizatori Facebook activi zilnic a crescut cel mai probabil până acum . Și toți acești utilizatori sunt la îndemână prin intermediul platformei de anunțuri Facebook .
Desigur, devine și mai bun.
11. Facebook are 2,80 miliarde de utilizatori activi lunar.
(Sursa: Oberlo)
În 2021, pe Pământ există aproximativ 7,9 miliarde de oameni. Este de la sine înțeles că bebelușii și copiii mici probabil nu au un cont Facebook. (Și vreau să spun „probabil” pentru că unii oameni își fac un profil pentru nou-născuții lor). În plus, cei mai mulți oameni din generația bunicilor noștri probabil nu au nici unul.
Dar majoritatea Baby Boomers, millennials și Gen Z sunt pe Facebook . Și sunt cele mai vizate grupuri demografice de marketing.
12. 63% dintre americani cu vârsta peste 12 ani folosesc Facebook.
(Sursa: Hootsuite)
Deși aproape întreaga populație americană știe despre Facebook (95%) , doar aproximativ două treimi dintre aceștia folosesc în mod activ platforma. Aceasta a crescut față de 61% anul trecut .
Este important să rețineți că 63% este cifra generală. Procentul americanilor care folosesc Facebook variază în funcție de vârstă. Statisticile de marketing pe Facebook arată că 64% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 12 și 34 de ani folosesc platforma. Cei cu vârste cuprinse între 35 și 54 de ani sunt cel mai mare grup de utilizatori, cu 74%. Și puțin peste jumătate (52%) dintre persoanele de 55 de ani și peste pot fi găsite și pe Facebook.
Astăzi, aproximativ 71% din toți americanii folosesc platforma.
13. 54% dintre specialiștii în marketing consideră Facebook platforma de top pentru marketingul B2B.
(Sursa: Hootsuite)
Dacă mi-ați fi cerut să ghicesc ce platformă are cel mai mare succes pentru marketingul B2B, aș fi pariat banii pe LinkedIn. Cu toate acestea, statisticile publicitare pe Facebook din 2021 ne arată că Facebook este și lider în această cursă .
Dar Facebook nu este mai mult o platformă intimă și personală decât LinkedIn?
Este.
Acest lucru îl face perfect și pentru marketingul B2C .
14. 98% dintre companiile B2C sunt pe Facebook.
(Sursa: Hootsuite)
Ceilalți 2%, fie au o afacere incredibil de nișă ... fie sunt pur și simplu încăpățânați.
Linia dintre afaceri și personal pe Facebook este incredibil de subțire. Acest lucru îl face perfect pentru majoritatea strategiilor de marketing.
Atragerea într-un public devine mai ușoară cu ajutorul Facebook , dar rețineți că vorbim despre platforma de top aici. Concurența este imensă și este nevoie de mai mult efort pentru a-ți găsi locul sub soare.
15. Peste 90 de milioane de întreprinderi mici au pagini de Facebook.
(Sursa: Facebook, Inc.)
Facebook este bun pentru mult mai mult decât doar reclame . Printre altele, oamenii folosesc social media pentru cercetare, deci este vital pentru companii să aibă pagini de social media. Dacă aveți propria pagină, puteți ajuta oamenii cu cercetările lor ȘI le puteți vinde ceva după ce sunt gata să cumpere.
Facebook poate fi folosit și pentru conectarea cu clienții. Experiența pozitivă pe rețelele de socializare s-a dovedit a conduce la recomandări și aceasta este o strategie de marketing din gură-în-gură chiar aici.
Mulțumește-mi mai târziu.
16. Analiștii prezic o creștere cu 27% a veniturilor publicitare Facebook în 2021.
(Sursa: CNBC)
Această creștere s-ar ridica la 106,87 miliarde de dolari în vânzările de anunțuri Facebook . Rețineți că prognoza nu include magazinele Instagram sau Reels. Aceste produse de Facebook ar putea adăuga sute de milioane de dolari până la sfârșitul anului.
Să specificăm definiția „veniturilor din publicitate”?

Veniturile publicitare sunt veniturile realizate de aplicațiile și platformele de socializare prin publicitate.
După cum putem vedea, Facebook a generat numeroase cifre de-a lungul anilor.
17. Veniturile din publicitate pe Facebook au atins 27,19 miliarde de dolari în trimestrul IV al anului 2020.
(Sursa: Statista)
Este un număr destul de impresionant pentru doar trei luni. Este și mai impresionant în comparație cu venitul publicitar Facebook din trimestrul 4 din 2018 , care a fost de 16,6 miliarde de dolari .
Totuși, surprizele din aceste statistici privind veniturile publicitare Facebook abia încep.
18. 98% din toate veniturile Facebook provin din reclame.
(Sursa: Conversația)
Principala și cea mai puternică formă de venit a platformei este publicitatea digitală. Alte surse de venit Facebook includ plăți în aplicație, servicii experimentale de internet și software pentru întreprinderi.
Facebook își cunoaște cu siguranță utilizatorii - poate chiar puțin prea bine. Este regatul anunțurilor direcționate.
Platforma știe exact cum să ne atragă. Și pur și simplu nu putem rezista la vechiul îndemn bun.
19. 74% din butoanele de îndemn spun „Cumpărați acum”.
(Sursa: Invesp)
Un îndemn la acțiune, în sensul marketingului, așa cum este definit de Dicționarul Google, este „un conținut care îi determină pe destinatar să îndeplinească un act specific”.
Alte butoane populare de îndemn includ „ Faceți clic aici ”, „ Rezervați acum ”, „ Aflați mai multe ” etc.
Scopul lor este de a spori implicarea publicitară.
Statisticile privind veniturile publicitare de pe Facebook arată că a existat într-adevăr o creștere a afișărilor de anunțuri în al doilea trimestru al anului 2020 .
20. Numărul afișărilor de anunțuri a crescut cu 21%.
(Sursa: Hootsuite)
Impresiile sunt momentele în care a fost vizionat anunțul.
Creșterea menționată mai sus se datorează anunțurilor cu știri și butoanelor de îndemn .
21. 24,2% dintre specialiștii în marketing utilizează reclame plătite.
(Sursa: Hootsuite)
Publicitatea plătită poate oferi un impuls instantaneu vânzărilor de anunțuri Facebook . Este mai precis când vine vorba de direcționarea către public.
Să recunoaștem, reclamele slab direcționate sunt o risipă de resurse. Nu poți face reclamă bărbaților cu pantofi cu toc înalt. Rentabilitatea investiției dvs. va fi probabil zero.
Direcționarea mai precisă garantează, de asemenea, o conversie mai mare. Dacă anunțurile dvs. sunt adaptate unui anumit public, veți duce la mai multe clicuri .
Dar nu sunt scumpe reclamele de pe Facebook?
22. Întreprinderile mici tind să cheltuiască între 200 și 1.500 USD pe lună pentru reclame pe Facebook.
(Sursa: WebFX)
Nu există costuri minime pentru anunțurile lunare, deci totul depinde de cât sunteți dispus să cheltuiți . Acesta este unul dintre beneficiile mai mari ale Facebook ca platformă de publicitate. Nu numai că vă oferă o acoperire largă, dar poate fi, de asemenea, extrem de economic.
23. Statisticile veniturilor publicitare Facebook pentru 2021 arată că costul mediu al anunțului Facebook pentru CPC (cost-pe-clic) este de 0,97 USD.
(Sursa: WebFX)
Totul depinde de industria dvs. De exemplu, suma CPC medie pentru îmbrăcăminte este de 0,45 USD, în timp ce îmbunătățirea locuințelor este aparent mult mai competitivă, cu un CPC mediu de 2,93 USD .
CPC diferă, de asemenea, în diferite țări.
24. CPC mediu în 2020 a fost de 0,39 USD.
(Sursa: AdEspresso)
Între 2018 și 2019 , suma CPC medie a crescut de la 0,31 USD la 0,45 USD . Acest lucru se datorează faptului că a existat o creștere a cererii de spațiu publicitar Facebook comparativ cu oferta sa.
Datorită acestei logici, s-ar putea să vă așteptați la o creștere pentru anul 2020.
Cu toate acestea, statisticile veniturilor publicitare Facebook arată că acest lucru nu a fost chiar așa, deoarece prețul mediu a scăzut.
25. Costul pe mia de afișări (CPM) a fost cuprins între 7,90 USD și 9,90 USD în 2020
(Sursa: Linear Design)
Sună destul de rezonabil.
Acum, să discutăm diferitele oportunități de publicitate pe care ni le oferă Facebook.
26. Facebook este al treilea cel mai vizitat site din lume.
(Sursa: HootSuite)
Google și YouTube primesc în prezent mai mult trafic.
Apoi devine mai evident de ce companiile cheltuiesc atâția bani investind în reclame de pe Facebook .
27. Doar 8,9% din audiența Facebook se află în Statele Unite.
(Sursa: HootSuite)
În timp ce majoritatea americanilor știu despre Facebook și folosesc platforma, ei nu reprezintă cel mai mare public al Facebook .
Facebook ajunge la aproximativ 190.000.000 de utilizatori din SUA, dar comparați-i cu cei 310.000.000 de utilizatori din India.
Tipuri de anunțuri Facebook
Există numeroase tipuri de reclame pe Facebook. Să le verificăm mai detaliat.
Anunțuri imagine
După cum sugerează și numele, aceste reclame folosesc imagini pentru a atrage atenția. Oamenii sunt creaturi vizuale, astfel încât adăugarea unei imagini la anunțul dvs. garantează o implicare mai mare. Anunțurile dvs. imagine pot fi:
- Anunțuri cu o singură imagine - acestea includ doar o singură imagine. Obiectivele publicitare pe care le puteți utiliza împreună cu acestea sunt Brand Awareness, Engagement, Reach și Store Traffic.
- Carusel - acest format include până la încă 10 imagini sau videoclipuri și cu legături personale pentru fiecare dintre ele. Acestea sunt bune pentru obiectivele de cunoaștere a mărcii, conversii, acoperire, trafic din magazin și publicitate în trafic.
- Colecție - aici avem o imagine de copertă, urmată de câteva imagini de produs sau videoclipuri. Cu acest format, oamenii pot interacționa cu anunțul, pot parcurge mai multe imagini și pot obține mai multe informații despre produsul și serviciul dvs. Aici vă puteți baza pe trafic, conversii, trafic în magazin sau vânzări de catalog.
Anunțuri video
În prezent, oamenii ar prefera să vizioneze un videoclip decât să privească imagini sau să citească despre un produs. Este dovedit că își amintesc conținutul video mai bine decât orice alt tip de reclame.
Videoclipurile sunt, de asemenea, distribuite mai des.
Deci, dacă doriți rezultate optime, videoclipurile vă sunt prietene.
Anunțuri de diapozitive
În sensul de bază, o prezentare de diapozitive înseamnă o succesiune de câteva imagini.
Formatul de anunț Facebook vă permite să combinați videoclipuri, imagini, text și sunet. Perfect pentru a spune o poveste.
Este ca un videoclip, dar fără timpul și banii cheltuiți pentru producție.
Experiență instantanee
Definit de Facebook ca: „experiență full-screen, post-clic, care vă permite să aduceți viața brandului sau produselor și serviciilor pe mobil”, formatul permite oamenilor să răsfoiască imagini și videoclipuri ale produselor dvs. Funcționează bine în combinație cu formatele menționate până acum.
Acum, pentru a evita supraîncărcarea informațiilor și, de dragul divertismentului pur, vă aduc la cunoștință faptele mele amuzante preferate despre Facebook.
Fapte amuzante pe Facebook
Există atât de multe fapte fascinante despre gigantul tehnologic, așa că am decis să împărtășim unele dintre cele mai curioase.
1. De ce Facebook este albastru?
(Sursa: OhFact!)
Deși Artsy a proclamat albastrul drept culoarea preferată a lumii, nu acesta este motivul din spatele pielii albastre a Facebook. Motivul real este că Mark Zuckerberg este orb de culoare până la roșu și verde.
2. La început, butonul „Apreciază” a fost denumit butonul „Minunat”.
(Sursa: WordStream)
Andrew Bosworth, unul dintre inginerii Facebook, a declarat că el și echipa sa au susținut pe deplin ideea butonului „Awesome”. Cu toate acestea, Zuckerberg nu a fost la fel de încântat. În cele din urmă s-au stabilit pe opțiunea „Îmi place”.
3. Din cauza Facebook, oamenii au început să folosească cuvântul „prieten” ca verb.
(Sursa: CNN)
Ei bine, Shakespeare a transformat „cotul” într-un verb, deci ce oprește Facebook? Datorită platformei sociale, folosim, de asemenea, cuvinte precum „neprieten” și „place” ca substantiv.
4. Al Pacino a fost prezentat pe pagina de pornire originală Facebook.
(Sursa: Mashable)
Înainte de a fi supus unei redesenări uriașe în 2007, pagina de pornire a Facebook a prezentat chipul unui bărbat. Era parțial ascuns de un cod binar, astfel încât identitatea lui era greu de descoperit. Cartea lui David Kirkpatrick, Efectul Facebook , a rezolvat misterul pentru noi. S-a dovedit a fi chipul lui Al Pacino.
5. Cea mai populară pagină a fanilor Facebook este cea a lui Cristiano Ronaldo.
(Sursa: Statista)
A fost a lui Shakira, dar acum tronul aparține fotbalistului portughez. Începând din ianuarie 2020, el are 122.263.670 de adepți. Și cu greu pot ține pasul cu cei 5 prieteni ai mei.
Sperăm că ați găsit acele statistici despre veniturile publicitare Facebook interesante și informative! Până la data viitoare!
FAQ
Conform statisticilor financiare Facebook, veniturile anuale Facebook nu este fixă , deoarece valoarea anuală se schimbă Cu toate acestea, cele mai multe date recente din 2019 arată venitul anual pentru anul care urmează să fie 70700000000 $. Pentru anul precedent, 2018 , a fost de 55,8 miliarde de dolari.
Conform statisticilor financiare de pe Facebook , platforma generează miliarde de dolari din publicitate anual, dar cifra nu este constantă. Cele mai recente rapoarte pentru 2019 arată că veniturile din anunțuri pe Facebook pentru anul a fost de 69.655 miliarde $, reprezentând 98,5% din veniturile întregului Facebook pentru 2019.
Mark Zuckerberg , fondatorul Facebook și CEO-ul său , câștigă în prezent 1 dolar pe an ca salariu de bază. Acesta a fost cazul din 2013, când CEO-ul a cerut ca consiliul să renunțe la salariul de bază de 500.000 de dolari pe an, astfel încât alți angajați să poată primi bonusuri și să își plătească salariile corespunzătoare.
Oricine poate face publicitate pe Facebook , atâta timp cât aveți un produs sau un serviciu de vânzare și un cont de Facebook. În prezent, în 2021 , conform statisticilor privind veniturile publicitare Facebook, peste 8 milioane de agenți de publicitate folosesc în mod activ platforma.
Surse
- Statista
- PR News Wire
- Statista
- Statista
- Statista
- Lyfe Marketing
- Backlinko
- Word Stream
- Hootsuite
- Statista
- Statista
- Hootsuite
- Facebook, Inc.
- Statista
- Conversatia
- Invesp
- WebFX
- Oberlo
- WordStream
- Design liniar
- OhFact!
- WordStream
- CNN
- Masabil
- Statista
- Oberlo
- CNBC
- Adespresso
- HootSuite