Cele mai bune 10 strategii de licitare Google Ads utilizate de experții PPC

Publicat: 2023-07-14

Există mai multe strategii de licitare Google Ads pentru a ajuta companiile să-și atingă publicul țintă și să genereze conversii.

Pentru a maximiza performanța campaniilor PPC, este imperativ ca companiile și agenții de marketing să înțeleagă diferitele strategii de licitare disponibile în rețeaua Google Ads.

În acest articol, voi explica cum funcționează licitarea Google Ads și voi împărtăși cele mai bune 10 strategii de licitare Google Ads pe care experții PPC le folosesc în mod regulat pentru a-ți depăși concurența.

Jacqueline Foster
Marketing de generare a cererii, Lever.co

Ne putem baza pe ei pentru a aduce idei noi la masă în mod constant

Lucreaza cu noi

Strategii de licitare pentru publicitate Google

Fiecare strategie de licitare Google Ads pe care o voi discuta în acest articol se încadrează în trei categorii:

Categoria 1: Strategia de licitare manuală

Strategia de licitare manuală vă permite să setați manual sumele licitate pentru cuvinte cheie, destinații de plasare a anunțurilor sau alte opțiuni de direcționare din campaniile dvs. Google Ads. Ai control deplin și flexibilitate totală. Cu toate acestea, licitarea manuală necesită timp și necesită monitorizarea constantă a campaniilor publicitare.

Categoria 2: Strategie de licitare semi-automatizată

O strategie de licitare semi-automatizată este o abordare hibridă care combină elemente de licitare manuală și automată. Implica utilizarea funcțiilor de licitare automată sau a instrumentelor furnizate de platformele de publicitate, păstrând în același timp un anumit nivel de control manual și de luare a deciziilor. Strategia de licitare CPC optimizată face parte dintr-o strategie de licitare semi-automată.

Categoria 3: Strategie de licitare complet automată

În modelul de licitare complet automatizat, Google stabilește singur sumele licitate, în funcție de probabilitatea ca anunțul dvs. să aibă ca rezultat un clic sau o conversie. Licitarea automată evită presupunerile pentru a vă ajuta să vă îndepliniți obiectivele de performanță a anunțurilor. Spre deosebire de licitarea CPC manuală, nu trebuie să actualizați manual sumele licitate ale campaniei pentru anumite grupuri de anunțuri sau cuvinte cheie.

Aprofundați: 10 beneficii ale Google Ads pentru a crește vertiginos afacerea dvs

Top 10 strategii de licitare Google Ads

Cunoașterea tuturor strategiilor publicitare de licitare Google este o modalitate fantastică de a vă crește rentabilitatea cheltuielilor publicitare (ROAS). Ar trebui să alegeți cu atenție strategiile de licitare în funcție de obiectivele campaniei.

Iată primele 10 tactici de licitare Google Ads folosite de experți:

1) Licitare manuală cost-pe-clic (CPC).

Licitarea CPC manuală este una dintre tacticile de bază de licitare PPC prin care puteți seta manual sume licitate maxime fie pentru grupul de anunțuri, fie pentru cuvântul cheie:

Imagine1

Plătiți atunci când spectatorii dau clic pe anunțul dvs. Puteți seta o sumă licitată CPC maximă pentru grupurile dvs. de anunțuri (suma licitată implicită). De asemenea, puteți seta sume licitate separate pentru cuvintele cheie personalizate.

Suma licitată CPC = costul maxim pe clic

Dacă anumite cuvinte cheie din campania dvs. generează mai multe conversii, puteți utiliza licitarea manuală pentru a aloca mai mult din bugetul zilnic de publicitate acelor cuvinte cheie. De exemplu, dacă aveți un magazin online care vinde pantofi Adidas, puteți aloca o sumă licitată mai mare pentru cuvintele cheie precum „pantofi de alergat Adidas” pentru a vă asigura că anunțul dvs. apare vizibil atunci când utilizatorii caută termenul respectiv.

Acum să presupunem că prin cercetarea cuvintelor cheie PPC găsiți că CPC-ul mediu pentru cuvintele cheie relevante este de 5,50 USD. Pe măsură ce campania se desfășoară, monitorizați îndeaproape performanța Google Ads. Dacă constatați că o sumă licitată CPC de 5,50 USD generează o rată de conversie satisfăcătoare și atinge suma CPA vizată, mențineți sau creșteți puțin suma licitată pentru cuvintele cheie de succes.

2) Cost-pe-clic îmbunătățit (ECPC)

CPC optimizat sau ECPC este o strategie de licitare automată Google Ads pentru a ajusta sumele licitate manuale pentru clicurile care par mai mult sau mai puțin probabil să genereze conversii:

Imaginea8

Unul dintre cele mai semnificative avantaje ale ECPC este că vă menține CPC-ul mediu sub CPC-ul maxim atunci când optimizați pentru conversii.

CPC îmbunătățit poate fi utilizat cu campanii de anunțuri grafice fără a configura urmărirea conversiilor. Cu toate acestea, va trebui să configurați urmărirea conversiilor cu campanii de căutare, Cumpărături sau hoteluri.

Formula de calcul a sumei licitate ECPC este:

Suma sumei licitate ECPC = Suma licitată manuală maximă * (1 + Ajustare ECPC)

De exemplu, dacă ajustarea ECPC pentru o anumită licitație este de 20%, formula pentru calcularea sumei licitate ECPC ar fi:

Suma licitată ECPC = 1,50 USD * (1 + 0,20) = 1,80 USD

În acest caz, strategia de licitare ECPC ar crește suma licitată manuală cu 20%, până la 1,80 USD pentru respectiva licitație. Este important să rețineți că suma licitată ECPC va fi în continuare în limitele sumei licitate manuale maxime. Dacă ajustarea ECPC a dus la o sumă licitată mai mare decât suma licitată maximă, suma licitată ECPC va fi limitată la 1,50 USD.

3) Cost-pe-achiziție vizat (tCPA)

Licitarea CPA vizată este o strategie de licitare inteligentă care optimizează sumele licitate pentru conversii:

Imaginea 2

Trebuie să specificați costul mediu pe care doriți să-l plătiți pentru fiecare conversie în cadrul strategiei Google Ads de licitare CPA.

Să luăm în considerare un exemplu de agenție de marketing digital care oferă servicii de design de site-uri web. Agenția a stabilit că obiectivul său cost-pe-achiziție (tCPA) este de 100 USD, ceea ce înseamnă că sunt dispuși să cheltuiască până la 100 USD pentru a achiziționa un nou client prin intermediul site-ului său web.

Pentru a calcula suma licitată CPA vizată, aceștia iau în considerare și rata de conversie istorică a campaniei lor, care este de 2%. Formula pentru calcularea tCPA este:

Suma CPA vizată = Costul maxim permis pe achiziție x Rata de conversie

Folosind formula, calculul ar fi:

Suma licitată CPA vizată = 100 USD * 0,02 = 2 USD

În acest caz, agenția ar stabili suma licitată CPA vizată la 2 USD. Aceasta înseamnă că pentru fiecare clic pe anunțurile lor, aceștia sunt dispuși să cheltuiască până la 2 USD pentru a obține conversii și pentru a obține un nou client.

4) Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare (tROAS)

Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare este una dintre cele mai puternice strategii de licitare inteligentă care valorifică „licitarea în timpul licitației” pentru a optimiza rentabilitatea publicității:

Imagine7

Dacă algoritmul Google Ads determină că o căutare de utilizator are probabilitatea de a genera conversii cu o valoare ridicată, rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare va licita mai mult pentru căutarea respectivă. În mod similar, va licita scăzut dacă algoritmul stabilește că căutarea nu va genera o conversie de mare valoare.

Formula pentru calcularea tROAS este:

tROAS = (venit generat din campania publicitară / costul campaniei publicitare) * 100

De exemplu, o companie derulează o campanie de publicitate cu un cost total de 5.000 USD. Campania generează venituri de 20.000 USD:

tROAS = (20.000 USD / 5.000 USD) * 100 tROAS = 4 * 100 tROAS = 400

În acest exemplu, TROAS este de 400, ceea ce indică faptul că pentru fiecare dolar cheltuit în contul Google Ads, compania generează venituri de 4 USD.

Conținut similar: Audituri Google Ads pentru întreprinderi: strategii și instrumente pentru a vă crește rentabilitatea cheltuielilor publicitare

5) Maximizați conversiile

După cum sugerează și numele, strategia de licitare Maximizați conversiile este o strategie de licitare Google Ads pentru a ajusta automat sumele licitate pentru a vă ajuta să obțineți cele mai multe conversii pentru campania dvs.:

Imaginea5

Google utilizează automat datele istorice ale campaniei și semnalele contextuale prezente în momentul licitației pentru a găsi automat cea mai bună sumă licitată pentru anunțul dvs.

Să presupunem că o companie are un buget de 1.000 USD pentru campania sa de publicitate. Algoritmul de licitare determină suma licitată optimă pentru fiecare licitație publicitară pe baza datelor istorice și a probabilității de conversie. Pe parcursul campaniei, algoritmul ajustează dinamic sumele licitate pentru a crește șansele de conversie. Ar putea licita mai mult pentru cuvintele cheie sau destinațiile de plasare care au generat istoric mai multe conversii pentru companie și ar putea licita mai mult pentru cele cu rate de conversie mai mici.

La sfârșitul campaniei, să presupunem că a generat 50 de conversii. Costul campaniei, care este suma totală cheltuită, este de 800 USD. În acest exemplu, strategia de maximizare a conversiilor a ajutat compania să realizeze 50 de conversii în limita bugetului său de 1.000 USD.

Costul pe conversie ar fi:

  • Cost pe conversie = Costul total al campaniei / Numărul de conversii
  • Cost pe conversie = 800 USD/50
  • Cost pe conversie = 16 USD

6) Maximizați valoarea conversiei

Tactica de licitare Maximizați valoarea conversiilor ajută la creșterea valorii totale a conversiilor a campaniei dvs. în limita bugetului specificat:

Imaginea 6

Formula pentru licitarea Maximizați valoarea conversiilor este următoarea:

Maximizați valoarea conversiei = Valoarea conversiei / Costul campaniei publicitare

Pentru a calcula Maximizați valoarea conversiei pentru o anumită campanie, trebuie să cunoașteți valoarea totală a conversiilor generată de campanie și costul campaniei publicitare. De exemplu, o companie derulează o campanie de publicitate cu un cost total de 2.000 USD, deci:

  • Campania generează o valoare totală de conversie de 10.000 USD.
  • Maximizați valoarea conversiei = 10.000 USD / 2.000 USD
  • Maximizați valoarea conversiei = 5

În acest exemplu, Maximizați valoarea conversiei este 5. Înseamnă că compania generează o valoare de conversie de 5 USD pentru fiecare dolar cheltuit în campania publicitară cu ajutorul strategiei de maximizare a valorii conversiilor.

7) Maximizați clicurile

Maximizați clicurile este una dintre cele mai importante strategii de licitare automată care vizează optimizarea campaniilor dvs. PPC pentru un număr maxim de clicuri:

Imaginea 3

Puteți utiliza căutarea vizată Maximizați clicurile pentru o singură campanie sau ca strategie de licitare de portofoliu.

Să presupunem că o companie are un buget de 1.000 USD pentru campania sa de publicitate. Algoritmul de licitare ajustează dinamic sumele licitate pentru a crește șansele de a primi mai multe clicuri.

Pe parcursul campaniei, algoritmul poate licita mai agresiv pentru cuvintele cheie, destinațiile de plasare sau segmentele de public care au generat istoric rate de clic (CTR) mai ridicate și poate licita mai puțin pentru cele cu un CTR mai mic.

La sfârșitul campaniei, când întregul buget este epuizat, să presupunem că a generat 10.000 de clicuri. Costul campaniei, care este suma totală cheltuită, este de 800 USD.

În acest exemplu, strategia de maximizare a clicurilor a ajutat compania să obțină 10.000 de clicuri în limita bugetului său de 1.000 USD. Costul pe clic ar fi:

  • Cost pe clic = Costul total al campaniei / Numărul de clicuri
  • Cost pe clic = 800 USD / 10.000
  • Cost pe clic = 0,08 USD

Deci, în acest caz, costul pe clic folosind strategia Maximizați clicurile este de 0,08 USD.

Scopul este de a obține cât mai multe clicuri posibil, cu respectarea bugetului, iar algoritmul de licitare optimizează sumele licitate pentru a atinge acest obiectiv.

8) Licitare CPM (cost-pe-mia de afișări)

CPM maxim (cost-pe-mia de afișări) este o tactică de licitare prin care setați o sumă licitată maximă de plătit de fiecare dată când anunțul dvs. este afișat de 1.000 de ori:

Imaginea4

Puteți utiliza acest lucru și ca strategie de licitare de portofoliu. Strategia de licitare este cea mai bună pentru obiectivele campaniei, cum ar fi cunoașterea mărcii și acoperirea.

Formula pentru calcularea CPM este următoarea:

CPM = (costul total al campaniei/afișări totale) * 1000

Să presupunem că o companie rulează reclame pentru campanii din Rețeaua de display care costă 5.000 USD. Campania difuzează un total de 100.000 de afișări de anunțuri.

CPM = (5.000 USD / 100.000) * 1000 CPM = 50 USD

În acest exemplu, suma CPM pentru campanie este de 50 USD. Înseamnă că pentru fiecare 1.000 de afișări de anunțuri difuzate, agentul de publicitate plătește 50 USD.

9) Licitare CPV (cost-pe-vizionare)

Tactica de licitare CPV este utilizată în campaniile de publicitate video:

Imaginea 10

În cadrul licitarii CPV, plătiți doar pentru vizionările și interacțiunile videoclipurilor (cum ar fi clicurile pe suprapuneri cu îndemn, carduri și bannere însoțitoare). O vizionare este contorizată atunci când cineva vizionează 30 de secunde din anunțul dvs. video sau interacționează cu anunțul, oricare dintre acestea survine primul.

Calculul pentru CPV este simplu:

CPV = Costul total al campaniei/Numărul total de vizionări sau interacțiuni

Să presupunem că o companie derulează o campanie de publicitate video care costă 2.000 USD. Campania generează 10.000 de vizualizări sau interacțiuni cu anunțul video.

CPV = 2.000 USD / 10.000 CPV = 0,20 USD

În acest exemplu, CPV pentru campanie este de 0,20 USD. Înseamnă că agentul de publicitate plătește 0,20 USD pentru fiecare vizionare sau interacțiune cu anunțul său video.

10) Licitarea cotă de afișări vizată

Procentajul de afișări vizat este una dintre strategiile de licitare automată populare care vă permite să ajustați sumele licitate pentru a vă afișa anunțul oriunde în rezultatele căutării Google:

Imaginea 9

O strategie de cotă țintă a afișărilor este utilă pentru campaniile cu termeni de marcă.

De exemplu, doriți să obțineți o cotă de afișări de 50% într-o anumită campanie publicitară, iar anunțurile dvs. generează 10.000 de afișări. Cota reală de afișări realizată a campaniei este de 60%.

Pentru a calcula procentajul țintă de afișări, puteți utiliza următoarea formulă:

Procentaj de afișări țintă = (Cota de afișări atinsă / Total de afișări disponibile) * 100

Prin urmare:

  • Procentaj de afișări vizat = (60% / 10.000) * 100
  • Procentaj de afișări vizat = 0,006 * 100
  • Procentaj de afișări vizat = 0,6%

Conținut înrudit :
* 12 cele mai bune strategii PPC pentru a vă maximiza cu ușurință rentabilitatea cheltuielilor publicitare
* Cum să creați o strategie PPC locală câștigătoare pentru mai multe conversii
* Cea mai bună agenție Google Ads: Top 5 alegeri pentru 2023

Cele mai bune strategii de licitare pentru publicitate Google

Pentru comoditatea dvs., am pus toate aceste informații într-un grafic la îndemână pentru a vă ajuta să decideți ce strategie de licitare Google Ads ar trebui să utilizați:

Strategii de licitare Google Ads

Pentru a obține un avantaj cu Google Ads, nu uitați să verificați:
Transparența Google Ads: un nou instrument pentru a vă spiona concurenții

Ultimul cuvânt despre strategiile de licitare Google Ads

Este esențial ca agenții de publicitate să ia în considerare cu atenție obiectivele campaniei, bugetul și resursele disponibile atunci când selectează cele mai potrivite strategii de licitare automată.

Rămânând la curent cu cele mai bune practici și experimentând diferite strategii de licitare, vă puteți optimiza campaniile Google Ads și puteți obține un succes remarcabil.

Dacă sunteți gata să vă ridicați afacerea cu publicitate, experții Google Ads de la Single Grain vă pot ajuta!

Lucreaza cu noi

Întrebări frecvente privind licitarea Google Ads

  • Cât de des îmi pot schimba strategia de licitare?

    Puteți schimba oricând tipul de licitare în timpul campaniei Google Ads. Cu toate acestea, este important să rețineți că licitarea anunțurilor Google funcționează atunci când acordați suficient timp pentru a colecta date suficiente din mai multe campanii înainte de a evalua rezultatele.

  • Care sunt metodele de licitare care nu mai sunt folosite?

    Strategiile de licitare privind locația țintă a paginii de căutare și cota de depășire țintă au fost întrerupte de Google.

  • Care sunt strategiile de licitare de portofoliu?

    Strategiile de licitare de portofoliu grupează mai multe campanii într-o singură strategie. Puteți considera că este un centru central pentru gestionarea sumelor licitate. Strategiile de licitare de portofoliu economisesc timp și puteți face modificări în diferite campanii folosind o singură strategie de licitare.

  • Care este cea mai bună strategie de licitare pentru campaniile noi?

    Cel mai bun tip de licitare pentru campaniile noi depinde de obiectivele dvs. specifice, dar o combinație de licitare manuală și opțiuni de licitare automată, cum ar fi strategia de licitare CPA vizată sau rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare, poate oferi un bun punct de plecare pentru optimizarea performanței și controlul costurilor.

Dacă nu ați reușit să găsiți răspunsul pe care l-ați căutat, nu ezitați să ne contactați și să ne întrebați direct.