Satış Desteği için Doğrudan Posta: Sendoso'dan Kris Rudeegraap, Mailshake'den Sujan Patel ile Konuşuyor

Yayınlanan: 2022-01-17

Sendoso, doğrudan postadaki en iyi isimlerden biridir. Ancak, satış erişiminizin bir parçası olarak doğrudan postayı ve kişiselleştirilmiş hediyeyi tam olarak nasıl kullanıyorsunuz? Sendoso'nun Kurucu Ortağı ve CEO'su Kris Rudeegraap (aynı zamanda eski bir AE), doğrudan postayı satış stratejinize nasıl dahil edeceğiniz konusundaki düşüncelerini paylaşıyor.


Video Transkript

Sujan Patel (00:01):

Ben Mailshake'den Sujan Patel. Sendoso'dan Kris Rudeegraap var. Kris, aramıza hoşgeldin. Katıldığınız için teşekkürler.

Kris Rudeegraap (00:06):

Evet. Bugün beni burada ağırladığınız için teşekkürler.

Sujan Patel (00:09):

Seninle Sendoso hakkında konuşmak için can atıyorum. Ekibim uzun süredir doğrudan postayı savunuyor, ancak kim olduğunuzu bilmeyen insanlar ve Sendoso için hızlı bir giriş yapabilir misiniz?

Kris Rudeegraap (00:21):

Evet, kesinlikle. Ben Kris Rudeegraap, Sendoso'nun CEO'su ve kurucu ortağıyım. Sendoso'ya yaklaşık beş yıl önce başladım, ondan önce kendim satışta yaklaşık 10 yıl geçirdim. Ve Sendoso, satış ekiplerinin, pazarlama ekiplerinin doğrudan posta ve kişiselleştirilmiş hediyeler göndermesini kolaylaştıran bir gönderme platformuyuz.

Sujan Patel (00:39):

Sev, sev. Ajansımın hesap tabanlı bir pazarlama kampanyasının parçası olarak kitap, yağma, kek, kişiselleştirilmiş kek göndermek için doğrudan posta kullandığını biliyorum. Bu fikir nereden çıktı bilmiyorum, denedik. Ama her neyse, genel olarak doğrudan postada iyi bir başarı elde ettik. Bugünlerde insanlar, almak isteyebilecekleri postaları almaya alışkın değiller. Tamam. Peki, AE'den şirket kurmaya nasıl geçtiniz?

Kris Rudeegraap (01:12):

Evet. Bu yüzden, bir AE iken bu fırsatı gerçekten gördüm ve kutuları kendim toplamaya, el yazısı notlar yazmaya, pazarlama dolabımızdan gönderilecek şeyler bulmaya çalışmanın acısını yaşadım. Ve böylece gerçekten de aklıma geldi, bu aydınlanmayı yaşadım. "Neden sadece tıklayıp bir şeyler gönderebileceğim bir düğme yok?" dedim. Ve böylece Sendoso'yu başlatmak için gerçekten başlangıç ​​noktası buydu.

Sujan Patel (01:36):

Güzel. Bayıldım. Evet. Kendi kaşıntını kaşımak gibi bir şey, slash-

Kris Rudeegraap (01:39):

Kendi kaşıntını kaşımak. Aynen öyle.

Sujan Patel (01:41):

"Tanrım, nasıl bu kadar acı verici olmaz?" gibi. Sağ? Seni duyuyorum. Tamam. Peki genel olarak, nasılsınız… Sanırım doğrudan posta, satış katılımına, giden satışlara nasıl uyuyor?

Kris Rudeegraap (01:56):

Evet. Bu yüzden, birkaç farklı şekilde bakabileceğinizi düşünüyorum. Birincisi, buna daha çok talep oluşturma, hava koruma perspektifinden bakabilirsiniz ve pazarlama perspektifinden gelen potansiyel müşterileri nasıl yönlendiriyorsunuz? Yani, daha çok kitleye hitap eden bu kampanyaları yürütmek. Sonra, Sendoso'nun sahip olduğu büyük atılımın ve neden şirketi kurmak istediğimin, doğrudan posta ve hediye vermenin tüm gücünü sadece pazarlamadan alıp gerçek zamanlı gönderebilmeleri için satış görevlilerinin ellerine vermek olduğunu düşünüyorum. dışarı şeyler. Ve bence bu, SDR'lerin ve AE'lerin bunu bir hesaba girip bir toplantı almanın bir yolu olarak veya anlaşmaları hızlandırmanın ve daha hızlı kapatmanın bir yolu olarak giden karışımlarında kullanabilecekleri yer.

Sujan Patel (02:36):

Sev, sev. Ve sanırım, nerede görüyorsunuz, sanırım… Satış temsilcileri zaten satış yapıyor, bunu nereye koyarsınız? Kadansın bir parçası olarak doğrudan postayı nereye koyarsınız? Bu en başta mı, yoksa sert kapanışta mı, yoksa en iyi nereye uyduğunu düşünüyorsun?

Kris Rudeegraap (02:57):

Evet. Dolayısıyla, bir adım geri atmanız ve tüm satış yolculuğunu ve doğrudan posta ile hediyeyi nasıl entegre etmek istediğinizi gerçekten düşünmeniz gerektiğini düşünüyorum. Ve bence üzerinde düşünülmesi gereken bir şey, gerçekten farklılaştırıcı olarak yaratıcılıktır, çünkü doğrudan posta ve hediye ile, neredeyse üç farklı zamanda gerçekten yaratıcı olma becerisine sahip olursunuz. Hediyenin kendisiyle, el yazısıyla yazılmış not veya mesajla ve hatta ambalajıyla. Bu yüzden benim gözümde gerçekten de tekrarlar için bir farklılaştırıcı. Ve bu noktaya kadar, gerçekten şunu düşünüyor, tamam, bu gidebilir…

Kris Rudeegraap (03:29):

Bu, hesaba girmek için yaptığınız ilk şey olabilir ve ardından, masalarına düşen doğrudan postalarına veya hediyelerine atıfta bulunan bir takibiniz olur. Veya sıralarda veya adımlarda daha düşük olabilir ve ortada veya sonda gelebilir. Doğrudan posta ve hediye ile ilişkili bir maliyet vardır. Bu yüzden bazı şirketlerin, maliyetleri göz önüne alındığında, e-posta veya telefon yaptığınız kadar sık ​​yapmadığını düşünüyorum. Ancak, bu aynı zamanda bunu yapanların da avantajınadır, çünkü çoğu alıcı, maliyeti nedeniyle milyonlarca farklı hediyeye boğulmaz. Yani, uzun lafın kısası, ilk birkaç adım, orta veya son gibi en üste gidebilir, ancak tüm yolculuk ve e-posta ve telefon görüşmelerini nasıl karıştırdığınızı düşünmek daha önemlidir. hediyelerle, böylece daha iyi bir deneyim gibi geliyor.

Sujan Patel (04:22):

Sevdim. Mantıklı. Yani satış modelinde gerçek hunideki yer gerçekten değil, daha çok işlerin birlikte nasıl çalıştığıyla ilgili. Nerede, eğer varsa… Bir kek gönderiyorsunuz ve hiçbir şeye atıfta bulunmuyorsunuz, sadece bir nevi satış kampanyanızı yürütüyorsunuz, bu işe yaramıyor. Sağ?

Kris Rudeegraap (04:42):

Aynen öyle. Tam olarak böyle düşünmelisin, dizide bir sonraki sırada ne olacak? Böyle…

Sujan Patel (04:49):

Bayıldım. Mantıklı. Bana göre, doğrudan posta şudur… Ve birçok izleyiciye göre, “Aman Tanrım. Bir şeyleri değiştirmek zorunda mısın? Bu tuhaf. Bu farklı."

Kris Rudeegraap (05:02):

Evet.

Sujan Patel (05:02):

Ancak diğer temas noktalarından, LinkedIn, Twitter, telefon görüşmesinden farklı değil. Açıkçası, mesajı oluşturmak ve nereye uyacağını bulmak, hatta belki test etmek için zaman harcıyorsunuz, aynı şeyi doğrudan posta için yapıyorsunuz. Bunu yapmak harika.

Kris Rudeegraap (05:19):

Aynen öyle. Evet. Ve bence bu noktada… Bence birçok satış görevlisi bunu daha çok yapmak istiyor, ancak bir kutuyu paketlemek ya da gidip bir şey bulmak için çabalamak daha zordu. Ve şirketi kurmanın ilhamlarından biri de buydu, kutuları paketlemek veya ürünü tedarik etmek, depolamak gibi ekstra çabayı ortadan kaldırdık. Ve böylece, ne göndermek istediğinizi, bununla ilişkili mesajları, entegre etmek istediğiniz adımları düşünmek için yaratıcı olmak için fazladan zaman harcarsınız. Ve böylece, bir LinkedIn mesajı veya bir mesaj kadar kolay hale gelir. e-posta.

Sujan Patel (05:52):

Sev, sev. Bu nedenle, hediye vermenin giderek daha popüler hale gelmesi çılgınca. Ne yaparsınız… Yani, sanırım, platformunuzdan veya tanıdığınız insanlardan, hatta kendi şirketinizden, satış temsilcilerinin hediye kullandığını gördüğünüzde en benzersiz veya unutulmaz deneyimler nelerdir?

Kris Rudeegraap (06:10):

Evet. Bu yüzden birkaç farklı kategoriye ayırırdım, sanırım. Biri diyebilirim ki, Amazon'a girebileceğiniz gerçekten harika bir Amazon entegrasyonumuz var ve yeni bir Sendoso Satın Al düğmesi var. Böylece bir STR veya bir AE buna tıklayabilir, daha sonra önceden izin verilen bütçelerini kullanır, böylece bir kredi kartı veya herhangi bir şey koymak zorunda kalmazlar. Göndermek istedikleri ürünü seçip önce depolarımıza gönderiyorlar. Kutusundan çıkarıyoruz, yeniden kutuya koyuyoruz, el yazısı bir not koyuyoruz ve gönderiyoruz. Ve bunun faydası, Alma Mater spor takımlarıyla gerçekten yaratıcı olabilirsiniz, belki bir şey hakkında tweet attılar, belki de Zoom arka planında bir şey gördüler. Ve böylece Amazon'dan gerçekten sonsuz bir ürün yelpazesine sahip olabilirsiniz, ancak kutuyu gerçekten paketlemiş ve el yazısıyla yazılmış bir not yazmışsınız gibi görünüyor. Böylece alıcının kutu açma deneyimi gerçekten arttı. Yani bunun gerçekten yaratıcı olmanın bir yolu olduğunu söyleyebilirim.

Kris Rudeegraap (06:57):

Pek çok benzersiz öğeye sahip binlerce hediyeden oluşan bir pazarımız var. Böylece aramanızı her zaman bunun üzerinden yapabilirsiniz. Ayrıca pazarlamanın zaman zaman "Hey, satış ekibi, gönderebileceğiniz, markayla bir tür ilişkisi olan 5 ila 10 şeyin kısa bir listesi" diyeceğini de görüyoruz. Örneğin, Gong'un bu küçük mini gongları dışarı gönderdiğini hatırlıyorum. Ve böylece o şirketin yaptıklarının tüm yönleriyle yaratıcıydı ve markalarında iyi oynadı, ki bu ona özgüydü. Birçok düşünce liderliği kitabının gönderildiğini gördüm. Geçenlerde, üzerinde el yazısıyla yazılmış bir notta bir kelime oyunu olan, üzerinde birleşik kod kilidi olan bir şişe şarap gördüm, burada bir toplantı yapmadıkça şaraba giremezsiniz ve ardından birleşik kod kilidi alırsınız. Bu yüzden onunla gerçekten yaratıcı olabileceğinizi düşünüyorum.

Kris Rudeegraap (07:48):

Ve yine, sanırım... Ben AE iken, beş, sekiz yıl önce, gerçekten zamanınızın çoğunu kurşun zenginleştirmeye, e-postayı hatırlamaya ve kendi dizilerinizi yaratmaya harcamak zorundaydınız. aklın. Ancak şimdi, müşteri adayı zenginleştirmeyle ilgilenen, e-posta dizileriyle ilgilenen harika araçlar var, böylece yaratıcılığın bir kısmına ve içerik yazmaya daha fazla zaman ayırabilirsiniz. Ve bence bu, gerçekten düşünebileceğiniz yer, hediye vermek için nasıl zaman harcıyorsunuz? Demek istediğim, sanırım beş yıl önce, yaratıcı olmak için takviminize fikir bulmak için bir zaman bloğu koymak-

Sujan Patel (08:23):

Evet.

Kris Rudeegraap (08:24):

… zaman kaybı olurdu, yoksa yeterli zamanınız olmazdı.

Sujan Patel (08:28):

Evet.

Kris Rudeegraap (08:28):

Şimdi, temsilcilerin bunu farklılaştırılmış bir beceri seti olarak kullandığını düşünüyorum.

Sujan Patel (08:33):

Bayıldım. Evet. Yani, sadece bir an için bunun üzerinde durmak istiyorum. Böylece, işleri otomatikleştirmeye yardımcı olacak tüm araçlarla zamandan tasarruf ettiniz.

Kris Rudeegraap (08:41):

Evet.

Sujan Patel (08:42):

O zaman, başparmaklarınızı oynatmak, yaratıcılığa, kampanyaları geliştirmeye, söylediklerinize, tüm bu şeylere zaman harcamak için cebinize geri dönmüyor. Bu... Yaratıcılık ve strateji, taktikler, test etme zamanı.

Kris Rudeegraap (08:56):

Aynen öyle.

Sujan Patel (08:57):

Bunu sevdim. Sanırım, "Oh, evet. Sadece otomasyon gönderebilirim. Bunu yapmaya gidiyorum. Ben de gidip daha fazla ipucu bulacağım." Sanki, bekle, bekle. Elinizdeki ipuçları, sadece bir test yapın, daha iyi bir fikir bulun, yeni bir şey deneyin. Ve diyebilirim ki, tüm otomasyonla birlikte hayat ne kadar daha iyi olduğu için, bu unutulmuş sanat gibi.

Kris Rudeegraap (09:20):

Aynen öyle.

Sujan Patel (09:20):

En bariz şey bu olsa da, sizinle... Satış temsilcisi ve potansiyel müşteri arasında.

Kris Rudeegraap (09:28):

Tamamen. Ve bence de, düşündüğünüzde, rekabetçi bir anlaşmaya giriyorsunuz ve başka bir şirketiniz var, o da... Bunu başka nasıl kırarsınız? Benzer ürünleriniz olabilir, ancak daha iyi bir satın alma deneyimi yaratırsanız ve daha yaratıcı ve düşünceli olursanız, sizden, kişiden, sizden, satış temsilcisinden satın alıyorlar. Mutlaka siz değil, ürün, onların gözünde elma ile elma oldukça benzer, yani.

Sujan Patel (09:51):

Sevdim. Bu çok mantıklı. Kris, katıldığın için çok teşekkürler. Satış ekibimle konuşacağım ve ne tür hediyeler olduğunu öğreneceğim ve onlara bir bütçe verecekler. Amazon'da göndermeyi, Amazon'da Sendoso'dan göndermeyi seviyorum. Bu sihir, o kutudan çıkarma, o deneyim gibi. Küçük bir şey gönderseniz bile, o deneyim, o duygusal tepki eşsizdir. Bunu başka hiçbir yerde anlamıyorsun, değil mi?

Kris Rudeegraap (10:21):

Aynen öyle.

Sujan Patel (10:22):

Evet. Çok güzel. Gidip bununla oynamanın bazı yollarını bulacağım. Katıldığınız için çok teşekkürler ve aşağıdaki bağlantılarda Kris, Sendoso ve daha fazlası hakkında daha fazla bilgi alabileceğiniz bağlantılarımız olacak. Tekrar teşekkürler.

Kris Rudeegraap (10:35):

Teşekkürler. Bunu takdir et.

Sendoso ile Doğrudan Posta ve Kişiselleştirilmiş Hediye Kullanmaya Başlayın

Doğrudan postayı ve kişiselleştirilmiş hediyeyi sosyal yardım temponuza dahil etmek isteyen bir satış temsilcisiyseniz, Sendoso size yardımcı olabilir. İşte Sendoso ile dakikalar içinde göndermeye nasıl başlayacağınız.